اخبار داغ

برای اشتباه داوری اخراج شدم؛

پورموسوی: کدورت‌هایم با نکونام رفع شده/ پنالتی ما را نگرفتند

پورموسوی: کدورت‌هایم با نکونام رفع شده/ پنالتی ما را نگرفتند
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در یک صحنه پنالتی برای ما گرفته نشد و من به خاطر اشتباه داوری از بازی اخراج شدم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ سیدسیروس پورموسوی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: ما به دنبال بازی زیبا بودیم اما برخی از اتفاقات سهوی باعث شد، امتیاز نگیریم. ۵ بازیکن ما اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی بازی کردند. تجربه بازیکنانمان کم بود اما بازنده سربلند بودیم. در این بازی تا دقیقه ۷۰ مالکیت با استقلال بود و موقعیت‌ها برای ما بود اما ۳۰ دقیقه آخر هم موقعیت‌ داشتیم و هم بازی دست ما بود. به هر حال شکست خوردیم و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

او درباره عملکرد داوری و اخراجش از زمین عنوان داشت: در یک صحنه پنالتی برای ما گرفته نشد و من به خاطر اشتباه داوری از بازی اخراج شدم. داور چهارم تحت تاثیر یک صحنه دیگر بود و من در آن صحنه وارد شدم و خواستم فقط صحبت کنم اما داور مرا اخراج کرد. داور و کمک داور نزدیک صحنه بودند اما داور چهارم با ۵۰ متر فاصله می‌خواست تشخیص داوری بدهد. چرا باید این کار را انجام دهد؟

سرمربی استقلال خوزستان درباره هدف تیمش در لیگ پیش رو گفت: تیمی که سال اول به لیگ برتر می‌آید به دنبال ثبات است اما ما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او درباره اختلافاتش در چند سال اخیر با جواد نکونام بیان داشت: کدورت‌ها از بین رفتند. این فوتبال است و حساسیت‌های خودش را داشتند و حواشی پیش می‌آید. به نکونام تبریک می‌گویم که این بازی را پیروز شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه