اخبار داغ

در میکسدزون ورزشگاه آزادی چه گذشت؟!

نیک‌نفس: خطیر را فقط لب خط دیده‌ام/ رضاوند: مطمئنم امسال هم پول ما را نمی‌دهند!

نیک‌نفس: خطیر را فقط لب خط دیده‌ام/ رضاوند: مطمئنم امسال هم پول ما را نمی‌دهند!
بازیکنان، عضو هیأت مدیره و سرپرست مدیرعاملی استقلال پس از پیروزی مقابل استقلال خوزستان صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ بازیکنان، سرپرست مدیرعاملی و عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال پس از برتری مقابل استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر صحبت کردند.

خطیر: هفته بعد حرف می‌زنم!

علی خطیر، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال پس از بازی گفت: الان هیچ صحبتی نمی‌کنم اما هفته آینده به طور کامل برای شما در خصوص شرایط استقلال و اتفاقاتی که رخ داده صحبت خواهم کرد تا همه از وضعیت استقلال به خوبی آگاه شوند.

خانی: بازیکن مصری را جذب کرده‌ایم

علی‌رضا خانی،  عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال پس از پیروزی امشب اظهار داشت: فردا بعد از ظهر جلسه هیأت مدیره داریم و اگر مقدور باشد از نکونام هم دعوت می‌کنیم که در این جلسه حضور داشته باشد تا اگر اختلاف نظری وجود دارد برطرف شود. لیست ما جا ندارد و فعلاً یک بازیکن گرفته‌ایم. بازیکن مصری را جذب کرده‌ایم و کارهایش تمام شده است. از شرایط محمدجواد کیا، بازیکن آلومینیوم اطلاعی ندارم. سه گزینه برای دروازه‌بان سوم وجود داشت و احتمالاً با یک نفر به توافق برسیم.

خانی درخصوص شرایط اسپانسری باشگاه استقلال بیان داشت: ما ۴ بازی اول را بسته‌ایم. یک ماه فرصت داریم و با دو سه اسپانسر درحال مذاکره هستیم و با آن گزینه‌ای که بیشترین منافع را برای سازمان داشته باشد به توافق خواهیم رسید. قرار نیست اسپانسرها با هر مبلغی جلو بیایند. ما مبالغ سال‌های گذشته و حریفان را دیده‌ایم و ما هم باید منافع سازمان خود را ببینیم. خطیر و سمیعی درحال مذاکره هستند. بدهی به سازمان لیگ همچنان پابرجاست.

وی در واکنش به اظهارات نکونام گفت: نکونام حق دارد. او به عنوان سرمربی تیم خواسته‌هایی دارد و هواداران هم از وی خواسته دارند. مسئولیت تیم با نکونام است. اگر اختلاف نظری وجود باید حل شود. ما در جلسه هیأت مدیره فردا درمورد این موضوع بحث خواهیم کرد. بحث‌های دیگر ما جذب اسپانسر و جذب بازیکن است. تا فردا صبر کنید و انشالله بعد از جلسه فردا در خصوص این موارد صحبت خواهیم کرد.

نیک‌نفس: چرخ دنده‌های موفقیت استقلال هماهنگ نیستند

زبیر نیک نفس، بازیکن استقلال پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی سختی بود. شرایط سختی داریم. خدا را شکر فعلا داریم امتیازات را جمع می‌کنیم ولی شرایط سخت است.

او در پاسخ به این سوال که آیا بدن‌هایشان آمادگی ۱۰۰ درصد را دارد، گفت: بدن‌ها خوب است. البته من خودم ۲۰ دقیقه بیشتر بازی نکردم و قطعا شما هم هفته پیش چنین نظری نمی‌توانستید داشته باشید.

بازیکن استقلال در واکنش به اعتراض خوزستانی‌ها مبنی بر رخ داده پنالتی در داخل محوطه جریمه استقلال بیان کرد: اصلا پنالتی نبود.

نیک نفس در ادامه درباره اختلافات موجود بین کادر فنی و مدیریت استقلال بیان کرد: من به عنوان بازیکن خیلی در جریان نیستم و در جایگاهی نیستم که صحبت کنم. من فقط می‌گویم که ان‌شاءالله شرایط بهتر شود. ما از پارسال طلب داریم و امسال هم چیزی نگرفتیم. آقای خطیر قول دادند که تا قبل از تعطیلات به ما پرداختی داشته باشند.

او در پاسخ به این سوال که آخرین بار که خطیر را دیده‌اند، چه زمانی بوده، گفت: من لب خط او را دیده‌ام. فکر می‌کنم آخرین بار دو، سه ماه پیش سر تمرین حاضر شد.

بازیکن استقلال درباره تاثیر مشکلات و حواشی این تیم در تمرکز بازیکنان اظهار کرد: هر مشکلی باشد، ما بازیکن استقلال هستیم و چشم میلیون‌ها نفر با ماست. مثالش آرمان است که با توجه به مصدومیت بازی کرد. وقتی مشکلات است، ناخودآگاه بازیکن تمرکزش را از دست می‌دهد. وقتی چک برگشت بخورد، وقتی بازیکن در خرج روزانه‌اش بماند، روی او تاثیر می‌گذارد.

نیک نفس در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا نکونام در استقلال تنها مانده است، گفت: این یک موضوع واضح است که چرخ‌دنده‌های لازم برای موفقیت تیم با هم مچ نشده‌اند. در سال قهرمانی‌مان این مشکل وجود نداشت. به نظرم این موضوع امسال نیست. امیدوارم این موضوع امسال رخ دهد و ما سودش را ببریم.

او در واکنش به محرومیت تعلیقی روزبه چشمی به خاطر اظهاراتش پس از بازی با سپاهان بیان کرد: من مصاحبه او را دیدم و صحبت عجیب و غریبی نکرد. نمی‌دانم چرا چنین تصمیمی گرفتند. روزبه هم محترمانه نظرش را گفته بود.

بازیکن استقلال در پایان گفت: می‌خواستم راجع به زمین هم صحبت کنم. شرایط سخت باشگاهمان به کنار، این زمین چمن و بازی بدون تماشاگر هم به مشکلاتمان اضافه شده است. حالا ما زمین تمرین خوب نداریم که بگوییم بازی‌هایمان را به آن‌جا منتقل کنند اما امیدوارم یک فکری به حال ما بکنند.

مهدی‌پور: از سال قبل طلب‌کار هستیم

 مهدی مهدی پور پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: توانستیم به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم و همچنان در کورس بالای جدول باقی بمانیم. استقلال خوزستان هم عملکرد خوبی داشت و بازیکنان جوان این تیم پرانگیزه ظاهراً شدند اما تجربه ما باعث شد که سه امتیاز این دیدار را کسب تا خود را برای دربی آماده کنیم. من در زمین، خواسته‌های کادر فنی را اجرا می‌کنم و تلاش می‌کنم که بهترین بازی را انجام دهم تا تیم هم بتواند موفق شود.

وی در خصوص مطالبات بازیکنان که هنوز پرداخت نشده گفت: ما از سال گذشته طلبکار هستیم. امسال هم دریافتی ای نداشتیم. چندین بار هم مدیران قول داده اند که مطالبات ما را پرداخت کنند اما همچنان این اتفاق رخ نداده است و این باعث ناراحتی بازیکنان شده است. شاید حرف‌های ما مسئولان باشگاه را آزرده خاطر کند اما این واقعیت است که ما دریافتی نداشته ایم و الان هم به خاطر هواداران و کادر فنی که زحمات زیادی می کشند بازی می‌کنیم. مسئولان استقلال باید نسبت به پرداختی بازیکنان سرعت بیشتری انجام دهند تا هر چه زودتر مشکلات ما برطرف شود.

وی در خصوص اختلاف کادر فنی و مدیران باشگاه خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم اما امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر حل شود. مطمئناً دود این اختلاف به چشم تیم و هواداران خواهد رفت و باعث خواهد شد تیم در ادامه راه ضربه بخورد.

رضاوند: الان باید در سید یک آسیا باشیم اما در خانه استراحت می‌کنیم!

آرش رضاوند بعد از پیروزی استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت:  تا ۴۰ درصد از باشگاه طلب داریم و در فصل جدید هم دریافتی نداشتیم. معلوم نیستیم که چه زمانی بخواهند بدهند. امیدواریم این مشکلات حل شود تا بتوانیم بهتر هم بازی کنیم.

وی درباره نامشخص بودن برنامه هفته پنجم لیگ برتر و تاریخ  برگزاری دربی، افزود: قطعاً اتفاقات ما را اذیت می‌کند و بلاتکلیفی خاصی است. نمی‌دانم بعد از تعطیلات چه بازی داریم! آیا دربی برگزار می‌شود یا بازی دیگری برگزار می‌شود؟ اصلاً نمی‌دانیم تعطیلات چقدر است. این بی‌برنامه بودن به تیم ما ضرر می‌زند. امیدوارم مشکلات حل شود و در آخر حق و حقوق بازیکنان را بدهند. واقعاً زیاد است ۴۰ درصد از سال قبل طلب داریم و امسال هم تیم دریافتی نداشته است. امیدواریم این مشکلات را حل کنند تا ما بازیکنان هم مشکل نداشته باشیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که  آیا از وی درخواست کاهش رقم قرارداد شده است، تأکید کرد: سؤال خوبی کردید؟ می‌خواهم کلی صحبت کنم. ۲۵۰ یا ۳۰۰ میلیارد تومان، چه تضمینی برای پرداخت پول ماست؟ این صحبت قطعاً کارشناسی نشده است. سپاهان اصلاً می‌خواهد دو هزار میلیارد تومان هزینه کند به کسی مربوط نیست. سپاهان و تراکتور این پول را دارند و می‌خواهند هزینه کنمد. باید کارشناسی شود و هر کسی اندازه درآمدش هزینه کند. حتی اگر ۲۰۰  یا ۱۰۰ میلیارد هم بودجه باشد، پول ما را نمی‌دهند.

رضاوند راجع به برگزاری قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و حسرت استقلال بابت حذف از این مسابقات، تصریح کرد: قطعاً حسرت می‌خوریم.  سومین سالی است که در آسیا نیستیم و جای استقلال خالی است. این تیم تلاش کرد و بدون باخت قهرمان شد. الان باید در سید یک قرار می‌گرفت، اما ما نشستیم در خانه و استراحت می‌کنیم! ما حتی نمی‌دانیم چه زمانی بازی داریم و چه زمانی بازی نداریم. این حذف به بازیکنان هم ضربه می‌زند، چون لیگ قهرمانان آسیا ویترین است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه