اخبار داغ

این بار مسعود صادقلو در فرانسه {پاریس} + کنسرت

این بار مسعود صادقلو در فرانسه {پاریس} + کنسرت
مسعود صادقلو خواننده موسیقی پاپ ۶ اکتبر مصادف با ۱۴ مهر ۱۴۰۲ به عنوان نخستین خواننده پاپ ایرانی در شهر پاریس روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت در ادامه تور اروپای این خواننده است و صادقلو پس از اجرا در شهرهای بروکسل، وین، فرانکفورت، نورنبرگ، پاریس، آمستردام، در پاریس روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود صادقلو خواننده موسیقی پاپ ۶ اکتبر مصادف با ۱۴ مهر ۱۴۰۲ به عنوان نخستین خواننده پاپ ایرانی در شهر پاریس روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت در ادامه تور اروپای این خواننده است و صادقلو پس از اجرا در شهرهای بروکسل، وین، فرانکفورت، نورنبرگ، پاریس، آمستردام، در پاریس روی صحنه خواهد رفت. 

قبل از اینکه ادامه خبر کنسرت مسعود صادقلوو رو توضیح بدیم برای بهتر شناختن بیوگرافی ایشون رو برای شما قرار میدم 

مسعود صادقلو در 19 فروردین 1365 در تهران و در خانواده ای متوسط متولد شد. صادقلو خواننده جوان در سال 95 به خوبی شناخته شد؛ وی با اجرای چند آهنگ توانست به خوبی شنیده شود 

 کنسرت مسعود صاقلو

مصاحبه مسعود صادقلو 

اولین بار با فیت دادن شروع به قدم در راه موسیقی زیرزمینی گذاشت، همکاریش اش با رضا شیری و سپس مسعود جهانی کارهایش را حرفه ای منتشر کرد و خیلی زود دیده شد. 

شهرت 

وی با انتشار تک اهنگ هایی چون هوس باز، آخر شب، دیوونه بازی، زیر بارونا برقص، نیمه گمشده و…. به شهرت رسید.  او در ژانر پاپ فعالیت می کند ولی نوع و لحن اجرایش نوعی امضای هنری او رو ترک هایش است که موفق شد نامی شناخته شده در این عرصه بدل شد. 

 ایشون به جر آهنگ همچون ریمیکس های زیادی با ریتیم عالی رو اجرا و پخش کردند ریمیکس آهنگ های مسعود صادقلو بسیار دلنشین هستن که دست کمی از خود آهنگ ندارن و توسط دی جی های مختلف ساخته و منتشر میکنند

علت فیت دادن زیاد 

بنده آدم تنبلی هستم و برخی از کارها را نمی توانم به تنهایی انجام بدم برای همین از دوست های نزدیکم کمک می گیرم، تیم حرفه ای وی مسعود جهانی، رضا شیری و مهدی حسینی هستند. 

 

ممنوع الفعالیت 

قلبا دوست داشتم فعالیتم مجاز باشه، بدم نمیاد، راحت می شم ولی به دردی نمیخوره. 

حداقل به درد من نوعی نمیخوره، در حال حاضر هم ممنوع الفعالیت هستم از این رو میگم به درد من نمیخوره که من الان میتونم پول در بیاورم وقتی دو سه سال برای یک جواز منتظرم باشم دیگر به دردی نمیخورد و از دوران hit دوم می کند. 

 

ازدواج مسعود صادقلو 

مسعود صادقلو هنوز ازدواج نکرده و مجرد است انتشار عکس هایی از او با هوادرانش شایعه دوست دختری وی را منتشر شد که این خبر کذب است. 

 

لمینت و عمل زیبایی مسعود صادقلو 

دندان هایش را بخاطر زیبایی لبخند لمینت کرده و احساس خوبی دارد، او همچنین گفت 10 سال پیش بینی اش را عمل کرده ولی حالا پشیمان است. 

 

ادامه خبر .... 

شهر پاریس در همه این سال‌ها به عنوان یکی از پایتخت‌های فرهنگی اروپا پذیرای بزرگترین هنرمندان موسیقی جهان بوده و در این بین هرگز هیچ خواننده‌ای از ایران در حوزه پاپ به اجرای برنامه در این شهر نپرداخته و مسعود صادقلو نخستین خواننده پاپ داخلی است که در این شهر روی صحنه خواهد رفت. 

بر اساس اعلام برنامه این تور، صادقلو ۱۵ سپتامبر در بروکسل، ۲۲ سپتامبر در وین، ۲۳ سپتامبر در دارمشتات آلمان، ۳۰ سپتامبر در اشتوتگارت، یکم اکتبر در نورنبرگ، ششم اکتبر پاریس و هفتم اکتبر در آلسمیر هلند به اجرای برنامه خواهد پرداخت. 

صادقلو تاکنون کنسرت‌های متعددی را در تهران و شهرستان‌های مختلف روی صحنه برده است. او که رکورددار اجرای زنده در شهرستان‌های کشور است، جدیدترین اثر خود را در روزهای گذشته به نام «مثل گل» منتشر کرد و با استقبال نیز رو به رو شد. 

صادقلو در ماه‌های گذشته کنسرت‌هایی را نیز در استرالیا و دبی روی صحنه برد که اجرای این خواننده در شهر دبی بازتاب‌های فراوانی را در رسانه‌های امارات داشت. این خواننده در سال‌های فعالیت خود در بازار موسیقی ایران قطعه‌های موفق و پرمخاطبی را روانه بازار موسیقی کشور کرده است. شرکت «آوای باران» به مدیریت منوچهر حسنی برگزارکننده تور کنسرت‌های صادقلو در اروپا است. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه