اخبار داغ

وقت کافی برای مشورت با خمس نداشتم؛

مارتینز: شور جدیدی را به فولاد می‌آورم/ باید به نبود VAR عادت کنیم!

مارتینز: شور جدیدی را به فولاد می‌آورم/ باید به نبود VAR عادت کنیم!
سرمربی اسپانیایی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ایمان دارم و عهد بستم که بهترین عملکردم را این جا نشان بدهم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ خوان ایگناسیو مارتینز، سرمربی اسپانیایی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری معارفه خود اظهار داشت: خوشحال هستم که هیات مدیره فولاد خوزستان من را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرده‌‌اند.  امیدوارم روند را رو به جلو ادامه بدهیم. از زمانی که هیات‌مدیره برای همکاری و عقد قرارداد با من تماس گرفت، آنالیز بازی های فولاد را شروع کردم و احترام برای همه تیم ها باید بگویم فولاد تیمی بزرگ با بهترین بازیکنان است. ولی متاسفانه فعلا جایگاهش را پیدا نکرده است. شرایط فولاد خوب نیست ولی تلاش می‌کنیم شرایط را خوب پیش ببریم.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به این که اتفاقات سریع رقم خورد، نتوانستم با پاکو برای مشورت تماس بگیرم اما شماره خمس را دارم و شاید امروز با او تماس بگیرم. البته با دو بازیکن اسپانیایی که اینجا بودند، صحبت کردم و خیلی خوشحالم که در اینجا هستم اما به نظرم بازیکنان فولاد کمی دلسرد شده‌اند و باید با آن ها صحبت کنم تا روحیه بازیکنان را بالا ببریم. بعد هم برای لیگ برتر و آسیا بجنگیم.

مارتینز درباره مشکلات فولاد عنوان داشت: جزئیات زیادی وجود دارد اما ترجیح می دهم ابتدا با بازیکنان حرف بزنم و بعد در این خصوص و عملکرد فولاد توضیح دهم. ایمان دارم و عهد بستم که بهترین عملکردم را این جا نشان بدهم. سعی می‌کنم با برنامه‌های مدنظر کاری کنیم که بازیکنان اعتماد به نفس خود را پیدا کنند و هواداران هم از بازی های فولاد لذت ببرند. دو دستیار خواهم داشت و مطمئن باشید شور جدیدی را به فولاد خواهیم آورد.

وی در رابطه با مشکلات داوری فوتبال ایران اذعان داشت: VAR در برخی کشورها وجود دارد ولی تلاش می کنیم به این شرایط عادت کنیم. البته با توجه به وضعیت تیم ملی ایرا مطمئن هستند، داوران سطح اولی در ایران  وجود دارد و از این نظر نگران نیستم.

سرمربی اسپانیایی فولاد پیرامون تاکتیکش در این تیم اهوازی خاطرنشان ساخت: من هافبک وسط بودم؛ من در رئال ساراگوسا نیز شرایط سختی داشتم ولی تلاش کردم تاکتیک مناسب برای تیمم در نظر بگیرم. در لوانته هم بازیکنان خوبی داشتیم و تلاش ما این بود که بیشتر ضدحمله بزنیم. به هر حال برای فولاد هم با همکارانم تلاش می کنیم تاکتیک‌ها را انتخاب کنیم و بیشتر مالک توپ باشیم.

مارتینز نهایتاً در مورد شناختش از فوتبال ایران گفت: امیر عابدزاده را می‌شناسم که در تیم پونفرادینا حضور داشت. تیم ملی ایران بازیکنان بزرگ در داخل ایران و خارج دارد و باید به تیم ملی کشورتان افتخار کنید زیرا بازی های خوبی انجام می‌دهد. بازی تیم ملی ایران برابر اسپانیا در جام جهانی نیز عالی بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه