اخبار داغ

کنفدراسیون، دفترچه VAR را ارسال کرد؛

لیگ قهرمانان آسیا| جلسه ستاد برگزاری بازی‌ها تشکیل شد

لیگ قهرمانان آسیا| جلسه ستاد برگزاری بازی‌ها تشکیل شد
عصر امروز ستاد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا جلسه ای در آستانه بازی پرسپولیس - النصر برگزار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ جلسه ستاد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز (یکشنبه) با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، محمدمهدی نبی و منصور قنبرزاده نواب رئیس فدراسیون فوتبال، محمدرضا کشوری‌فرد رئیس سازمان لیگ و رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

با توجه به نزدیک شدن آغاز رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳، کنفدراسیون فوتبال آسیا در روزهای گذشته نسبت به ارسال ایمیل‌ها و دستورالعمل‌ها اقدام کرد که از طریق فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها نیز ارسال شد. بر این اساس، ستاد برگزاری مسابقات در باشگاه با حضور معاونان، مدیران و مسوولان بخش‌های مربوطه، برای بررسی اقدامات انجام شده و تقسیم وظایف برای امور جاری تشکیل جلسه داد.

مسایلی چون استقبال از تیم میهمان و گروه اعزامی کنفدراسیون اعم از ناظر و مسوول مسابقه، داوران و افسران، شرایط ورزشگاه محل تمرین و برگزاری مسابقه و دیگر موارد در این نشست مطرح شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تحت نظارت سیستم VAR، دستورالعمل‌ها و موارد مورد نیاز مربوط به زیرساخت‌های مورد نیاز برای نصب تجهیزات و نحوه انجام کار را ارسال کرده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه