اخبار داغ

ازبکستان یک - ایران صفر؛

فوتبال مقدماتی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا| شکست ایران در بازی بزرگ؛ معمای صعود به اما و اگر افتاد!

فوتبال مقدماتی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا| شکست ایران در بازی بزرگ؛ معمای صعود به اما و اگر افتاد!
تیم فوتبال امید کشورمان در آخرین و حساس‌ترین بازی خود در رقابت‌های فوتبال مقدماتی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا، مقابل ازبکستان شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ تیم فوتبال امید (المپیک) کشورمان در چارچوب آخرین و حساس‌ترین جدال خود در مرحله گروهی رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا، برای صعود به مرحله بعدی در تاشکند از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (سه‌شنبه) به مصاف تیم زیر ۲۳ سال ازبکستان رفت.

شاگردان رضا عنایتی در ۲ بازی گذشته دو برد ۳ بر صفر و ۴ بر صفر مقابل هنگ‌کنگ و افغانستان به دست آوردند و برای صعود مستقیم به عنوان تیم اول، به ۳ امتیاز و پیروزی بی‌حرف و حدیث مقابل ازبک‌ها نیاز داشتند. این شرایط برای تیم مقابل هم صدق می‌کرد؛ البته ازبکستان با یک تساوی هم به صدر جدول می‌رسید، چون تفاصل گل بسیاری بهتری از ایران داشت.

امیدهای ایران برای فرار از اما و اگر در راه صعود به جام ملت‌های قطر راهی جز شکست ازبکستان نداشتند و از این رو، عنایتی تیمش را با تمام قوا و ترکیب محمدرضا خالدآبادی، امین حزباوی، محمدرضا بردبار، سامان تورانیان، حسین گودرزی، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، علی پوردارا، یاسین سلمانی، امیر جعفری و اللهیار صیادمنش به زمین فرستاد.

بیش‌تر بخوانید؛
عنایتی: دعای‌مان کنید؛ می‌خواهیم به جام ملت‌های آسیا صعود کنیم

تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ازبکستان در نیمه نخست دروازه ایران را تحت فشار شدیدی قرار داد و واکنش‌های خوب خالدآبادی و خوش‌شانسی، نیمه با تساوی بدون گل پایان یافت.

در ابتدای نیمه دوم اما تیم ایران همان ابتدا در دقیقه ۴۷ گل را دریافت کرد و تلاش‌های پسران عنایتی برای جبران گل خورده، به جایی نرسید تا معمای صعود به اما و اگر کشیده شود.

بیش‌تر بخوانید؛
فوتبال مقدماتی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا| خط‌ونشان پسران عنایتی برای ازبکستان با یک پیروزی پر گل!

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه