اخبار داغ

مدیر بهره‌برداری آب و فاضلاب گلستان:

گردوغبار مصرف آب را در گلستان بالا برد

گردوغبار مصرف آب را در گلستان بالا برد
مدیر بهره‌برداری آب و فاضلاب گلستان از افزایش میزان مصرف برق و چالش تأمین آب به دلیل قطعی برق خبر داد و از مردم درخواست کرد تا رفع این چالش صرفه‌جویی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مسلم محمدی  گفت: باتوجه‌به وجود ریزگرد در گلستان مصارف آب روبه‌افزایش است و از سویی دیگر باتوجه‌به اینکه تأسیسات برقی به دلیل این ریزگردها تحت شعاع قرار گرفته با قطعی برق روبه‌رو شدیم و به دلیل آنکه برای تأمین آب با مشکل قطعی برق روبه‌رو بودیم در تأمین آب نیز با مشکل برخوردیم.

 مدیر بهره‌برداری آب و فاضلاب گلستان ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که این چالش تا سه روز آینده برطرف شود و لذا درخواست داریم مردم بیش از گذشته نسبت به‌صرفه جویی مصرف آب اقدام کنند.

 وی افزود: باتوجه‌به میزان ریزگرد مردم گلستان تمایل بیشتری به شستشو منزل مثل ایام عید پیدا کردند و این مسئله باعث شده که مشکلات ما در تأمین آب دوچندان شود.

 این مقام مسئول افزود: در گرگان و بندر ترکمن این کمبود بیشتر به چشم می‌خورد و در بندر ترکمن سه تا چهار ساعت با کمبود آب روبه‌رو هستیم و در گرگان نیز در برخی از مناطق به دلیل کمبود آب با قطعی روبه‌رو شدیم.

 محمدی بیان کرد: توصیه ما در شرایط فعلی این است که مردم بیش از گذشته نسبت به‌صرفه جویی در مصرف آب اهتمام داشته باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه