اخبار داغ

در گفتگو مطرح شد؛

تأمین نوشت‌افزار ۵ هزار دانش‌آموز نیازمند البرز

تأمین نوشت‌افزار ۵ هزار دانش‌آموز نیازمند البرز
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته‌امداد امام (ره) البرز گفت: در جشن عاطفه‌ها برای ۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند البرز نوشت‌افزار تهیه می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  تیتر یک، امید نجفی‌فرد گفت: جشن عاطفه‌ها هفته اول مهر همزمان با سراسر کشور در استان البرز برگزار می‌شود‌.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته‌امداد امام خمینی (ره) استان البرز افزود: ۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد استان هستند.

نجفی با اشاره به اینکه کمیته‌امداد خود را مسئول خدمت به مردم می‌داند، اظهار داشت: در تلاش هستیم نوشت‌افزار دانش‌آموزان نیازمند را تا روز اول مهر ۱۴۰۲ تأمین کنیم.

وی تصریح کرد: همکاران ما از ابتدای شهریور به‌صورت جدی پویش حمایت از دانش‌آموزان نیازمند را آغاز و مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته ‌امداد کمک به اقشار ضعیف را در دستور کار دارند.

نجفی با اشاره به اینکه ۶۰ مرکز نیکوکاری از ۴۰۰ مرکز البرز برای جشن عاطفه‌ها پای کار آمده‌اند، ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که آمار به ۱۰۰ مرکز افزایش پیدا کند.

وی به تأمین نوشت‌افزار بخش قابل توجهی از دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: تا کنون ۵.۵ میلیارد تومان توسط حامیان، خیرین و مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

نجفی با اشاره به اینکه در هفته اول مهر‌ماه مبلغ مذکور دو برابر خواهد شد، افزود: مردم البرز هر‌ساله کمک‌های خود را تا ۱۵ مهر به‌دست کمیته امداد می‌رسانند.

وی اظهار داشت: پایگاه‌های کمیته امداد البرز از ابتدای شهریور در مصلی‌های نماز جمعه مستقر شده و پدیرای کمک‌های مردمی هستند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز در خاتمه تأکید کرد: زنگ جشن عاطفه‌ها هفته اول مهر در ۱۳ منطقه و شهرستان با همکاری آموزش‌و‌پرورش در مدارس نواخته خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه