اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

رونمایی از ۵ کتاب انتشارات ۲۷ بعثت

رونمایی از ۵ کتاب انتشارات ۲۷ بعثت
مراسم رونمایی از آثار جدید انتشارات ۲۷ بعثت با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران، خانواده های شهدا، نویسندگان این آثار و اصحاب رسانه امروز سه شنبه ۲۸ شهریورماه در مجموعه تالارهای دوکوهه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم رونمایی از آثار جدید انتشارات ۲۷ بعثت با حضور سردار حسن زاده، خانواده های شهدا، نویسندگان این آثار و اصحاب رسانه امروز سه شنبه ۲۸ شهریورماه در مجموعه تالارهای دوکوهه برگزار شد.

در این مراسم که به همت انتشارات ۲۷ بعثت برگزار شده بود، از کتاب های «پهلوانان ماندگار» آلبوم شهدای ورزشکار تهران بزرگ نوشته آزاده بوجاری صفت، کتاب «شب بی قراری من» زندگینامه شهید مدافع حرم احمد گودرزی نوشته شیرین زارع پور، کتاب «لباس شخصی ها» خاطرات حاج قاسم صادقی از خیابان ایران تا گروه فداییان اسلام نوشته جواد کلاته عربی، کتاب «رویای آمریکایی» (ترجمه به عربی) بازخوانی پرونده جنگ نیابتی ایالات متحده علیه ایران نوشته گلعلی بابایی، کتاب «خروج از بن بست» کارنامه عملیاتی تیپ محمد رسول الله(ص) در عملیات مسلم بن عقیل(ع) نوشته یحیی نیازی رونمایی به عمل آمد.

در این مراسم سردار کاظم یزدانی رئیس اندیشه ورز سازمان بسیج به بهانه کتاب «پهلوانان ماندگار» که آلبوم ورزشکاران شهید تهران است، گفت: امروزه ورزش در دنیا به عنوان ابزاری مهم و کاربردی در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کاربرد، حضور و نقشی جدی دارد و این نشان دهنده اهمیت ماجرای ورزش است.

وی ادامه داد: ورزش کشور ما نیاز به جراحی بزرگی در بخش اخلاق دارد؛ پهلوانان شهیدی که در این کتاب معرفی شده اند، همگی غریب و ناشناخته اند و جا دارد سازمان ها و ارگان های فراوان فرهنگی همت کنند تا همه این پهلوانان به عنوان اسطوره های ملی معرفی شوند.

سردار یزدانی با اشاره به اینکه مساله اخلاق رکن مهمی است که در ورزش کشور فراموش شده است، گفت: این اسطوره ها و پهلوانان ملی ما چرا نباید جایگزین این ببرهای کاغذی جهان شوند و کار ما به عنوان یک دستگاه فرهنگی معرفی هر چه بیشتر این پهلوانان ورزشی است تا الگویی اخلاقی برای جوانان امروز ورزشکار ما باشند.

سردار محمد اسماعیل کوثری نماینده مجلس و فرمانده سابق تیپ محمد رسول الله(ص) نیز با حضور در این مراسم با سخانی کوتاه ضمن قدردانی و تشکر از نویسندگان این آثار گفت: مقام معظم رهبری تاکید دارند که خاطرات فرماندهان جنگ باید ثبت و ضبط شود تا در دل تاریخ بماند.

وی افزود: حتما این کارهای فرهنگی باید به موقع انجام شود تا دیگران تحریفی در این ماجرا انجام ندهند. من از همه عزیزانی که تلاش کردند تا این خاطرات ثبت و ضبط شود، قدردانی می کنم.

در انتهای این مراسم از خانواده های شهدا و نویسندگان این کتاب ها با حضور سردار حسن زاده و سردار کوثری تجلیل و قدردانی شد.

تجلیل و قدردانی از سید مهدی حیدری فعال حوزه فرهنگ، رسانه و تلویزیون نیز از دیگر بخش های این مراسم بود. حیدری در سریای های «بشارت منجی»، «وکیل» و فیلم سینمایی «گلوگاه شیطان» بازی کرده است. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه