اخبار داغ

بازیکنان و مدیران پرسپولیس چه گفتند؟

درویش: مهاجمان مدنظر یحیی زیر یک میلیون دلار نبودند/ عالیشاه: النصری‌ها از مریخ نیامدند

درویش: مهاجمان مدنظر یحیی زیر یک میلیون دلار نبودند/ عالیشاه: النصری‌ها از مریخ نیامدند
مربیان و بازیکنان پرسپولیس پس از شکست مقابل النصر صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرسپولیس در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. در پایان این بازی بازیکنان و مدیران این باشگاه صحبت کردند.

درویش: مهاجمان مدنظر یحیی زیر یک میلیون دلار نبودند

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس بعد از شکست ۲ بر صفر این تیم برابر النصر عربستان در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: متاسفانه در دقایق ابتدایی بازی مهدی ترابی را از دست دادیم. بازیکنی که برای هر تیمی شاخص و تاثیرگذار است. مجبور شدیم در همان ابتدا تغییر تاکتیک و روش بدهیم. نیمه دوم رفته رفته بازی ما شکل گرفت و سوار بازی بودیم که متاسفانه یکی از بازیکنان خود را از دست دادیم. مقابل تیم منسجم و خوبی مثل النصر کار با یک بازیکن کمتر بسیار سخت است.

وی در خصوص نبود مهاجم و تاثیر آن در این بازی، عنوان کرد: اگر به ترکیب تیم نگاه کنیم، می‌بینیم یحیی گل‌محمدی از مهاجم هدف استفاده نکرد و اگر نبیل باهوئی هم سرحال بود شاید سرمربی او را در ترکیب قرار نمی‌داد. مهاجمی که آوردیم، فردای آن روز سرما خورد و تحت درمان قرار گرفت. حال او در حال بهتر شدن است و ان‌شاالله در روزهای آینده به تیم اضافه خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس، اذعان داشت: حریف ما کلکسیونی از ستاره‌های جهان فوتبال را در اختیار داشت. اگر قرار بود یک مهاجم ایده‌آل برای پرسپولیس انتخاب می‌کردیم، باید بازیکنی می‌آوردیم که از همه نفرات ما بهتر باشد. مهاجم ایرانی که وجود نداشت. مهاجم‌های خارجی که مدنظر سرمربی تیم بود، هیچکدام زیر یک میلیون دلار نبودند و از آنجایی که بنای ما این است که سقف قرارداد را رعایت کنیم، نمی‌توانستیم این‌چنین مهاجمی را جذب کنیم. از این جهت مهاجمی انتخاب شد که بشود سقف را رعایت کرد.

درویش در مورد اختلافاتی که در خصوص جذب مهاجم با گل محمدی داشت، عنوان کرد: با ایشان صحبت کردیم و گفتیم که قرار است چنین مهاجمی جذب شود. با توجه به سقفی که داشتیم ما فقط می‌توانستیم این بازیکن را بگیریم. اگر قرار است قانون را رعایت کنیم فقط می‌توانیم بازیکنانی در این حد را جذب کنیم. گل‌محمدی مهاجمی را می‌خواست که در سطح بهتری قرار داشته باشد اما نمی‌شد قانون را رعایت کنیم.

وی در مورد تخلفات پرسپولیس در ثبت قراردادها، بیان کرد: هیچ مشکلی پرسپولیس را تهدید نمی‌کند و مشکلی نداریم.

رفیعی: روی اتفاق گل خوردیم

سروش رفیعی هافبک پرسپولیس پس از شکست ۲ بر صفر تیمش برابر النصر در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی سختی جلوی بازیکنان بزرگ، خوب، پرمهره و فنی النصر داریم. این تیم از هر فرصتی استفاده کرد و بزرگ‌ترین ضربه‌ای که خوردیم نبود هواداران ما بود. کیفیت زمین چمن بد بود که باید سر فرصت گلایه‌ها را بگوییم.

وی افزود: تا قبل از اخراج میلاد سرلک شرایط خوب بود و برنامه‌ریزی داشتیم اما با اخراج میلاد اذیت شدیم و وقتی جلوی بازیکنان باتجربه در این سطح ۱۰ نفره می‌شویم، کار خیلی سخت می‌شود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روی اتفاق گل خوردیم و کار سخت شد اما خیلی امیدوارانه تمرینات را تا بازی‌های بعدی ادامه می‌دهیم و بسیار امیدوارم تیم ما روز به روز شرایط آن بهتر شود. ما می‌توانیم در جام باشگاه‌ها نتیجه بگیریم.

پیروانی: النصر با این ستاره‌ها باید بهتر بازی می‌کرد

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش برابر النصر عربستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به تیم منتخب جهان یعنی النصر تبریک می‌گویم. رقابت نابرابری وجود دارد؛ به‌ویژه برای برخی تیم‌های ایرانی که به‌خاطر سقف بودجه نتوانستیم بازیکن خارجی جذب کنیم و محدودیت وجود دارد. النصر از موقعیت‌های خودش بهتر استفاده کرد و پیروز شد. فوتبال برد و باخت دارد. آن‌ها از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردند و البته توقع می‌رفت که آن‌ها با بازیکنان خوب خود، بهتر بازی کنند. در نهایت تلاش می‌کنیم تا تیم را برای بازی‌های بعدی جمع کنیم.

وی در مورد چمن ورزشگاه آزادی گفت: چه بگویم. هیچکس مقصر نیست. این چمن عمرش را کرده و باید تعویض شود. هرچه آن را وصله و پینه کنند، فایده ندارد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بیان داشت: بازی بعدی ما با الدحیل است و آن‌ها هم بازیکنان خارجی بسیار خوبی دارند اما باید مقابل آن‌ها نتیجه بگیریم. گروه ما سه تیم بسیار خوب دارد؛ پرسپولیس، الدحیل و النصر. تیم دومی که می‌خواهد صعود کند، باید نتیجه بگیرد. در بازی بعدی محکوم به برد هستیم.

پیروانی در مورد جذب مهاجمی که مدنظر یحیی گل‌محمدی نبوده، گفت: وقتی سقف به ما اجازه نداد بازیکن بگیریم، این اتفاق افتاد. خیلی خوب بود که همه تیم‌ها سقف را رعایت می‌کردند. تصمیم بوده که بازیکن جدید بیاید و انشاالله او به ما کمک کند.

وی در در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس شانسی برای صعود دارد یا نه، عنوان کرد: تیم‌های دیگر سرمایه گذاری می‌کنند و شرایط نابرابری وجود دارد. شرایط تیم‌ها خیلی بهتر از ماست اما باید با تلاش و غیرت ایرانی نتیجه بگیریم.

عالیشاه: النصری‌ها از مریخ نیامدند

امید عالیشاه هافبک پرسپولیس پس از شکست ۲ بر صفر تیمش برابر النصر در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: باید خیلی بهتر بازی می‌کردیم. شرایط خوبی نداشتیم. آنها مثل ما فوتبالیست هستند و از مریخ نیامدند. تیم ما خیلی باید بهتر بازی می‌کرد. متاسفانه شرایط ایده‌آل را نداشتیم و امیدوارم از بازی بعدی بتوانیم خیلی بهتر از اینها باشیم.

وی افزود: تک تک بازیکنان می‌دانند که شرایط آسیا متفاوت است و باید فوتبال بازی کنند. در رختکن گفتم که بازی کنید و اگر باختید اشکالی ندارد و فدای سرتان اما حداقل از فوتبال لذت ببرید. این اتفاق نیفتاد و امیدوارم در آینده جبران کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: نبود هواداران به ما ضربه زد. قدرت اول پرسپولیس هواداران آن است و نبود آن به ما آسیب زد. هنوز چیزی را از دست ندادیم و دست و پا بسته نیستیم و می‌توانیم جبران کنیم و باید از فردا دوباره فوتبال بازی کنیم و امروز آن تیمی که می‌شناختم نبود.

وی ادامه داد: حتی با تیم‌های دیگر بازی کردیم تا به حال ندیدم وضعیت زمین انقدر بد باشد. واقعا شرم آور بود. تیم بزرگی مانند النصر به ایران می‌آید و فوتبال بازی می‌کند و شرایط زمین را می‌بیند و می‌گوید زمین است یا مزرعه. نه تنها رونالدو بلکه همه شاکی بودند. وقتی زمین را دیدم، شوکه شدم. من تاکنون در این ۱۰ سال اینگونه وضعیت زمین آزادی را اینگونه ندیده بودم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه