اخبار داغ

ترابی باید تست دوباره بدهد اما...

شوک بزرگ به اردوی پرسپولیس؛ امیری در جدال با الدحیل در دسترس نیست

شوک بزرگ به اردوی پرسپولیس؛ امیری در جدال با الدحیل در دسترس نیست
تیم فوتبال پرسپولیس وحید امیری را به علت مصدومیت در بازی برابر تیم الحدیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا تن به شکست دو بر صفر مقابل النصر عربستان داد. سرخپوشان پایتخت در حالی شکست را تحمل کردند که مهدی ترابی و وحید امیری در جریان بازی با النصر دچار آسیب دیدگی جدی شدند و نتوانستند تا سوت پایان بازی برای تیم خود بازی کنند.

مهدی ترابی دچار آسیب از ناحیه مچ پا شده است که حداقل باید یک هفته تمرین انفرادی داشته باشد و سپس مورد ارزیابی کادر پزشکی قرار بگیرد تا تکلیف او برای بازی بعدی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل مشخص شود. اما این آخرین بدشانسی سرخ‌پوشان در این بازی نبود. در پایان این بازی کاپیتان پرسپولیس با ناراحتی زمین مسابقه را ترک کرد تا مشخص شود مصدومیت وحید امیری سوغات جدید بازی پرسپولیس با النصر است.

گفته می‌شود حالا بعد از انجام معاینات مورد نظر و انجام ام‌آرآی امیری از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و این بازیکن ملی‌پوش به طور حتم بازی پرسپولیس با الدحیل را در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از دست خواهد داد. امیری با توجه به این مصدومیت بین ۳ تا ۴ هفته از میدان دور خواهد بود.

وضعیت مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر هنوز مشخص نشده و حضور آنها برای بازی با الدحیل در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. از طرفی نیز میلاد سرلک با توجه به کارت قرمزی که در بازی با النصر دریافت کرد دیگر غایب قطعی پرسپولیس در جدال با حریف قطری خواهد بود.

برنامه دیدارهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا:

۱۱ مهر: الدحیل قطر - پرسپولیس ساعت ۲۱:۳۰، عبدالله بین خلیفه

۲ آبان: پرسپولیس - استقلال تاجیکستان ساعت ۱۹:۳۰، آزادی

۱۵ آبان: استقلال تاجیکستان - پرسپولیس ساعت ۱۷:۳۰، مرکزی دوشنبه

۶ آذر: النصر عربستان - پرسپولیس ساعت ۲۱:۳۰، مرسول پارک

۲۰ آذر: پرسپولیس - الدحیل ۲۰ آذر، ساعت ۱۹:۳۰، آزادی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه