اخبار داغ

روایت رئیس فدراسیون و ملی‌پوشان بدمینتون پس از پایان کار؛

حیاتی: از نظر بدنی کم آوردم/ پوریا: از حیاتی انتظار پیروزی داشتیم

حیاتی: از نظر بدنی کم آوردم/ پوریا: از حیاتی انتظار پیروزی داشتیم
رئیس فدراسیون و ملی‌پوشان بدمینتون کشورمان پس از حذف از بازی‌های آسیایی به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش خبرنگار اعزامی شبکه اطلاع‌رسانی دانا از هانگ‌ژو؛ دختر و پسر بدمینتون‌باز ایرانی امروز با شکست در بازی‌های آسیایی، از دور رقابت‌ها کنار رفتند که این مسئله واکنش رئیس فدراسیون و ملی‌پوشان را در پی داشت.

کرمانی: مشکل اصلی ما کم تجربگی است

یگانه کرمانی، بدمینتون باز کشورمان پس از شکست برابر رقیبی از مالدیو در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: متاسفانه امروز برابر رقیب خود مسابقه را واگذار کردم اما امیدوارم بتوانم در آینده نتایج بهتری را برای بدمینتون ایران ‌کسب کنم. حریف من با ۱۴۹ بازی ملی وارد این مسابقات شده بود و تجربه بیشتری داشت.

ملی‌پوش بدمینتون‌ ایران ادامه داد: حریف امروزم تجربه حضور در المپیک را داشت و جدا از بحث تجربه با آب و هوای شرجی اینجا سازگار شده بود. من از هوای خشک آمده بودم و در این هوا توپ برای ما کمی کند می‌شود. اگر تمرین بیشتری در این آب و هوا انجام داده بودم می‌توانستم بهتر نتیجه بگیرم.

کرمانی در پایان گفت: انتظار ما از مسئولان این است که بازی‌های بین المللی بیشتری انجام دهیم؛ آخرین بازی بین‌المللی من پارسال بود و فکر می‌کنم مشکل اصلی ما کم تجربگی است.

حیاتی: از نظر بدنی کم آوردم

علی حیاتی، دومین و آخرین نماینده تیم ملی بدمینتون که قرار بود ساعت ۲:۴۰ مسابقه دهد ولی یک ساعت زودتر مسابقه اش برگزار شد، ضمن بیان این مطلب عنوان داشت: در همان بازی نخست با حریفی از کامبوج مسابقه دادم که فکر کنم ۲۱ بر ۱۸ و ۲۱ بر ۱۳ و در نهایت نتیجه را واگذار کردم. حریفم بازیکن خوب و با تجربه ای بود ولی با توجه به امکاناتی که ما داریم غیر ممکن است آنها را ببریم در واقع صد به صفریم نمی خواهم بهانه بیاورم و عذر خواهی می کنم.

وی گفت: فکر کنم رنک جهانی حریفم تقریبا با من یکی بود من خودم رنک ۸۰۰ هستم و حریفم هم تقریبا همین رنک را دارد ولی خیلی با تجربه بود بخصوص که من از نظر بدنی هم کم آوردم.

پوریا: از حیاتی انتظار پیروزی داشتیم

محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمينتون درباره حذف دو نماینده ایران از بازی های آسیایی هانگژو اظهار داشت: در بازی اول امروز یگانه کرمانی کار سختی داشت زیرا حریفش تجربه المپیکی داشت ضمن آنکه باید یادآوری کنم که همین ورزشکار مالدیوی ۴ سال قبل برابر ورزشکار‌ما یعنی‌ثریا شکست خورده بود.

وی درباره شکست علی حیاتی و حرکت عجیب وی پس از شکست نیز بیان داشت: بنده نایب رئیس آسیا هستم و باید با مسئولان برگزاری صحبت کنم که چرا مسابقه ای که قرار بود ساعت ۲:۳۰‌ شروع شود یک ساعت و نیم زودتر استارت زده شد. این اتفاق باعث استرس ورزشکار ما شد. علی حیاتی آماده بود و انتظار برد از وی داشتیم اما دیدید که عصبانی شد و راکت خود را هم بر زمین کوبید و داغان کرد.

پوریا در پاسخ به این سوال که بازی های آسیایی جای تجربه اندوزی است گفت: بنده چنین بحثی را مطرح نکرده بودم اما هنوز هم معتقدم که روحیه علی حیاتی با برگزاری یک ساعت و نیم زودتر بازی خراب شد وگرنه ورزشکار آماده ای بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه