اخبار داغ

قدیری ابیانه در گفتگو با دانا:

غربی ها با تدارک تسلیحات برای رژيم صهیونیستی خباثت خود را نشان می دهند

غربی ها با تدارک تسلیحات برای رژيم صهیونیستی خباثت خود را نشان می دهند
یک فعال سیاسی گفت: غربی ها چه آمریکا و چه اروپایی ها با حمایت از رژیم صهیونیستی و تدارک مهمات و تسلیحات بیشتر برای این رژيم، خباثت خود را نشان می دهند

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در واکنش به تحولات اخیر فلسطین (عملیات طوفان الاقصی) اظهار داشت: همواره وقتی رژیم صهیونیستی به لبنان یا غزه حمله می کرد، نیروهای مقاومت از خاک خود به سرزمین های اشغالی شلیک می کردند و نیروهای نظامی آنها را مورد هدف قرار می گرفتند.

وی افزود: در گذشته سید حسن نصرالله اعلام کرده بود این بار اگر تعرضی صورت گیرد وارد سرزمین اشغالی خواهند شد؛ کاری که در حال حاضر حماس انجام داد و وارد سرزمین های اشغالی شدند و تعدادی از صهیونیست ها را کشتند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه نیروهای مقاومت چنان ضربه ای به رژیم صهیونیستی زدند که قابل تصور نبود؛ نه تنها برای رژيم صهیونیستی بلکه برای جهانیان و برای خود ما هم این حد از تبحر غافلگیر کننده بود، گفت: این عملیات ادامه دارد و فاصله‌ی آن بخشی از سرزمین اشغالی که البته وصل به غزه و در اختیار نیروهای مقاومت است ۵ کیلومتر تا کرانه باختری است؛ چنانچه این عملیات با موفقیت انجام شود و دو تکه جدا شده را بهم وصل کنند سرزمین اشغال شده رژيم صهیونیستی به دو قسمت تبدیل خواهد شد و صهیونسیت ها راه ارتباط خود را از دست می دهد که این مسئله بسیار مهم و استراتژی است.

وی با بیان اینکه رژيم صهیونیستی خباثت خود را با بمباران مناطق مسکونی و مردم بی گناه آن هم در حجم زیاد نشان داده است، تصریح کرد: غربی ها چه آمریکا و چه اروپایی ها با تدارک مهمات و تسلیحات بیشتر حمایت خود را از این رژیم اشغالگر نشان می دهند، در حالی که همیشه ادعای حقوق بشری می کردند، اما در این قضیه نشان دادند، چیزی که برایشان مطرح نیست حقوق بشر است.

قدیری ابیانه ادامه داد: می توان گفت که روح هیلتر در آلمان و سایر کشورها در بین حاکمان این کشورها بروز پیدا کرده، هیلتر فرد جنایت کاری بود ولی جنایتی که او کرد در مقایسه با جنایات رژيم صهیونیستی در قبال فلسطینیان زن و مرد هیچ است، ما هرگز شاهد صحنه هایی مثل بمباران های مکرر و بسیار مخرب رژیم صهیونیستی در غزه در این حد نبوده ایم، گرچه در گذشته هم رژیم صهیونیستی جنایات زیادی را مرتکب شده بود.

وی خاطر نشان کرد: در گذشته صهیونیست‌ها ادعا می‌کردند که برای جان سربازان و اسرایشان ارزش قایلند، اما نتانیاهو و ارتش رژیم صهیونیستی چندی پیش اعلام کرد که این بمباران‌ها را ادامه میدهد. این نشان میدهد که فلسطینی‌ها توانستند با ابزاری که هر چند قابل مقایسه با تجهیزات و سلاح‌های اسراییلی نیست، آنها را شکست دهند.

این کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه هر بار دشمنان مقاومت شکست بزرگی می‌خورند سعی می‌کنند این شکست را به سایر کشورها نسبت دهند تا اعتراف نکنند که مقاومت اینقدر قدرتمند است، گفت:‌ مقاومت در عملیات طوفان الاقصی نشان داد، که خیلی قدرتمند است و همون‌طور که مقام معظم رهبری نیز در دیدار اخیر خود فرمودند این جنایاتی که رژیم صهیونستی می‌کند باعث خواهد شد که در آینده عملیاتی قاطعانه تر و بزرگتر از طوفان الاقصی توسط فلسطینی‌ها تدارک دیده و علیه صهیونیست‌ها به کار برده شود.

بیشتر بخوانید:

حمایت یکجانبه آمریکا از اسرائیل و شعله‌ور شدن تنش‌ها در منطقه/ عمر رژیم صهیونیستی رو به زوال است

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه