اخبار داغ

سید محمد حسینی در گفتگو با دانا:

آمریکا رژیم صهیونیستی را سرپا نگه داشته است/ ضرورت اقدام جدی از سوی همه دولت ها و مجامع جهانی

آمریکا رژیم صهیونیستی را سرپا نگه داشته است/ ضرورت اقدام جدی از سوی همه دولت ها و مجامع جهانی
معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: اگر ایالت متحده آمریکا حمایت خود را از رژیم صهیونیستی قطع کند، این رژيم قطعا استمرار نخواهد داشت.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به حمایت قاطع آمریکا از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: آمریکا از آن کشورهایی است که در شورای امنیت در هر موردی پیرامون رژيم صهیونیستی از این رژیم غاصب حمایت کرده و در خیلی از مواقع مواردی که از نظر آمریکا علیه رژيم صهیونیستی است بلافاصله وتو می شود.

وی با بیان اینکه ایالت متحده هر ساله یک مبلغی را به صورت آشکار به رژیم صهیونیستی کمک می کند، گفت: در این قضایای اخیر هم آمریکا با جدیت حامی صهیونیست ها است، گرچه ملت ها به شدت از رژیم صهیونیستی انزجار دارند،‌ اما بعضی از کشورهای اروپایی و آمریکا در حال کمک اطلاعاتی هستند، بدینگونه که ماهواره هایشان روی غزه متمرکز شده است و لحظه به لحظه در حال تصویربرداری اطلاعاتی و پوشش خبری هستند و در عین حال به سیستم های اطلاعاتیشان کمک نظامی هم می‌کنند.

حسینی با بیان اینکه آمریکایی ها به صراحتا اعلام کردند که قصد اعزام نیرو دارند، تصریح کرد: آنها طرحی که روسیه در شورای امنیت ارايه کرد را نیز وتو کردند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه اگر آمریکا حمایت خود را از رژیم صهیونیستی قطع کند، این رژيم قطعا استمرار نخواهد داشت، عنوان کرد: آنها خود به این شکست مفتضحانه اقرار کردند و حال تقاص این شکست را از مردم محروم و بی‌پناه می گیرند.

وی افزود: فاجعه حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه باعث جریحه دار شدن احساسات و عواطف مردم در خیلی از کشورهای دنیا شد و بلافاصله واکنش نشان دادند.

ضرورت اقدام جدی از سوی همه دولت ها و مجامع جهانی

حسینی با بیان اینکه باید مجامع جهانی فعال تر شوند و کشورهای اسلامی تصمیم اجرایی بگیرند، گفت: صرفا محکوم کردن کافی نیست و باید بمباران متوقف شود و یک اجماع جهانی در موردش ایجاد شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به کشتار زن و مرد و صدها نفر از کودکان، خاطر نشان کرد: نیاز است که یک اقدام جدی از سوی همه دولت ها، ملت ها و مجامع جهانی در این باره صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ایران جزو فعال ترین کشورهاست که با گروه های مقاومت صحبت کرده و در جریان نظرات آن ها قرار دارد و آن ها را منتقل می کند، تصریح کرد: همانگونه که وزیر خارجه کشورمان اعلام کردند صبر گروه های مقاومت هم حدی دارد و بسیاری از پایتخت های کشورهای اسلامی هم به این موضوع واکنش جدی داشتند.

حسینی با اشاره به اینکه گروه های مقاومت در این باره کاملا آمادگی دارند، اظهار داشت: حزب الله و هم رزمندگان یمن نیز اعلام آمادگی کرده اند، قطعا اگر این گروه ها وارد کارزار شوند رژیم صهیونیستی نمی تواند مقاومت کند.

استمرار رژیم صهیونیستی با این رفتار میسر نیست

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه حماس نشان داد که می تواند دیوار فولادین رژیم صهیونیستی را بشکند، گفت: علایم نشان میدهد که استمرار رژیم صهیونیستی با این رفتارش میسر نیست و این ها همه به زیان خود این رژیم است و حتما نتایج آینده به نفع فلسطین خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

گستاخی رژیم صهیونیستی ریشه در حمایت های بی دریغ و کاملا جانبدارانه آمریکا دارد 

وارد هیچ جنگی نخواهیم شد/ از همه حامیان فلسطین و مقابله کنندگان با رژیم صهیونیستی حمایت می کنیم

غربی ها با تدارک تسلیحات برای رژيم صهیونیستی خباثت خود را نشان می دهند 

حمایت یکجانبه آمریکا از اسرائیل و شعله‌ور شدن تنش‌ها در منطقه/ عمر رژیم صهیونیستی رو به زوال است

المیرا خرد

خبرنگار : فاطمه میرزاآقایی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه