اخبار داغ

حواشی جذاب بازی ملوان – پرسپولیس؛ تشویق گل‌محمدی توسط انزلی‌چی‌ها

لیگ برتر فوتبال| پرچم فلسطین در انزلی/ مرگ بر اسرائیل در سن سیروس

لیگ برتر فوتبال| پرچم فلسطین در انزلی/ مرگ بر اسرائیل در سن سیروس
در زیر سکوهای رو به روی جایگاه ورزشگاه سیروس قایقران انزلی پرچم ایران در کنار فلسطین قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  تیم‌های فوتبال ملوان و پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز در آخرین دیدار هفته هشتم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف یک‌دیگر خواهند رفت.

* در شرایطی که ۴۷۰۰ بلیت برای این مسابقه فروخته شده و ۷۰۰ بلیت متعلق به زنان است، به فاصله حدود یک ساعت تا شروع بازی بیشتر از ۵ هزار هوادار در ورزشگاه حضور یافته‌اند و این عدد در حال افزایش است.

* با توجه به جداسازی مسیر ورود هواداران خانم و آقا به ورزشگاه، آن‌ها با شرایط تقریبا مناسبی وارد استادیوم سیروس قایقران می‌شدند اما ترافیک بسیار شدیدی در فاصله حدود ۴ کیلومتری تا این محل وجود داشت.

* یحیی گل‌محمدی پس از ورود به زمین برای بررسی وضعیت چمن مورد تشویق هواداران ملوان قرار گرفت اما انزلی‌‌‌چی‌ها استقبال گرمی از بازیکنان پرسپولیس نشان نداده و علیه برخی از آن‌ها شعارهایی دادند.

* زیر سکوهای رو به روی جایگاه پرچم ایران در کنار فلسطین قرار گرفته بود. همچنین روی یک پارچه شعار مرگ بر اسرائیل درج شده و تصاویری از شهدای بندرانزلی هم کنار زمین  به چشم می‌خورد.

* هواداران ملوان به صورت متحد ترانه معروف این تیم را اجرا کرده و شعار "قوی سپید انزلی، ملوان بندرانزلی" را سر دادند.

* حدود ۳۰۰ نفر از طرفداران پرسپولیس نیز روی سکوهای سمت راست جایگاه ویژه نشسته بودند.

* عدم اختصاص ۲ ردیف سکوی ورزشگاه به تماشاگران اعتراض شدید هواداران را در پی داشت. با ورود مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، این شعارها و اعتراضای افزایش یافت و تب جنجال و تنش سکوها را در بر گرفت.

* نادر عزت‌اللهی پدر سعید عزت‌اللهی هافبک تیم وایله دانمارک نیز در ورزشگاه حضور یافت.

*عصبانیت یحیی گل محمدی از نوای محلی در ورزشگاه قایقران که معتقد بود این صدای موزیک باعث شده تا تمرکز تیمش موقع گرم کردن بهم بریزد. با توجه به شرایط پیش آمده این دیدار با تاخیر آغاز می شود.
 

* تماشاگران انزلی چی علیه مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند دو بازیکن پرسپولیس شعار دادند. این دو بازیکن بیشتر از همه مورد حمله هواداران میزبان قرار گرفتند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه