اخبار داغ

ذوالقدر در گفتگو با دانا:

کفار را بر مسلمانان غلبه‌ای نیست/ کشتار مسلمانان غزه محکوم به شکست است

کفار را بر مسلمانان غلبه‌ای نیست/ کشتار مسلمانان غزه محکوم به شکست است
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) با اشاره به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: قرآن نوید داده که کفار را بر مسلمانان غلبه‌ای نیست و کشتار کودکان غزه محکوم به شکست است.

سردار سرتیپ پاسدار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص کشتار مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: در حملات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی تا کنون بیش از هفت هزار نفر از مردم غزه که عمدتاً زن و کودک هستند به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام فاجعه قرن است، افزود: هشتم تا ۱۳ آبان که هفته استکبارستیزی است، مردم ما با شعار نظم نو جهانی با نسلی آرمانی و با سه رویکرد امید افزایی، نشاط آفرینی و هویت ملی در سطوح مختلف از مردم فلسطین به‌خصوص غزه حمایت خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان ما در روز ۱۳ آبان برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن کودکان غزه در حرکتی اعتراضی با بر دست گرفتن عروسک‌ها به این رژیم کودک کش اعتراض خواهند کرد.

کفار را بر مسلمانان غلبه‌ای نیست/ کشتار کودکان غزه محکوم به شکست است

وی تأکید کرد: جنگ با اسلحه برای صهیونیست‌ها آورده‌ای نخواهد داشت و دل‌های مضطرب و قلب‌های پریشان اسرائیلی‌ها نمی‌تواند در این نبرد پیروز میدان باشد.

وی با اشاره به سخنان فرمانده سپاه و نویدی که در قرآن آمده است، گفت: هیچ راهی وجود ندارد که کفار بر مسلمانان غلبه کنند و کشتار مسلمانان غزه محکوم به شکست است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه