اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

بمب اتم در غزه؛ از لاف جنگی تا ادعای نگرانی برای اسرای صهیونیستی!

بمب اتم در غزه؛ از لاف جنگی تا ادعای نگرانی برای اسرای صهیونیستی!
اگرچه رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی در غزه و سرزمین های اشغالی فروگذاری نکرده است، اما هرگز دست به حماقت استفاده از بمب اتم که نتیجه آن یک فاجعه انسانی خواهد بود، نخواهند زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی رژیم صهیونیستی در میدان نبرد با گردان های القسام دچار استیصال و ناتوانی شده است که این شکست بدون تردید برای آنها غیر قابل ترمیم خواهد بود.

تلاش رژیم صهیونیستی برای سانسور آنچه شکست اشغالگران را سبب شد، اما نتوانسته است از فشار افکار عمومی جهان بر صهیونیست ها بکاهد و همچنان موج محکوم کردن جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه ادامه داد.

این میان، اظهارات وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر استفاده از بمب هسته‌ای در نوار غزه، فشار روانی بر روی صهیونیست ها را بیش از پیش کرده است.

یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در واکنش به گفته‌های «عمیخای الیاهو»، وزیر میراث فرهنگی رژیم اشغالگر قدس گفته است که این اظهارات تکان دهنده و دیوانه کننده خانواده‌های اسرا را آزرده خاطر می‌کند.

موضوع اسرای صهیونیستی در دست جریان های مقاومت فلسطین نه تنها برای رژیم بلکه برای ایالات آمریکا نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

پیش از این سخنگوی القسام گفته بود ۲۵۰ اسیر اسرائیلی نزد نیروهای مقاومت است، که ۲۰۰ نفر از این افراد، اسیر القسام هستند.

این در حالی است که روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت با سانسور تعداد اسرای جنگی اعلام کرده است که برآوردش از تعداد اسرای صهیونیست نزد جنبش حماس در غزه تقریبا ۱۰۰ نفر است که در میانشان نظامی، افسر و غیرنظامی وجود دارد.

عربستان: کابینه اسرائیل به ارزشهای انسانی بی توجه است

نتانیاهو در واکنش به این اظهارت وزیر فرهنگش او را از حضور در جلسات کابینه تعلیق کرد، با این حال، اما وزارت امور خارجه عربستان سعودی در اعتراض به انفعال نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد:  برکنار نشدن این وزیر از کابینه و اکتفا به تعلیق فعالیت آن تا اطلاع ثانوی، اوج بی توجهی کابینه اسرائیل به همه معیارها، ارزشهای انسانی، اخلاقی، دینی و حقوقی را نشان می دهد.

اگرچه رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی در غزه و سرزمین های اشغالی فروگذاری نکرده است و هولناک ترین جنایات بشری را علیه کودکان و زنان غزه انجام داده و آنها را قتل عام کرده است، اما اشغالگران قدس و حامیان آنها هرگز دست به حماقت استفاده از بمب اتم که نتیجه آن یک فاجعه انسانی خواهد بود، نخواهند زد.

یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اظهارات الیاهو را غیرمسئولانه دانسته و گفته است: چه خوب است که او یکی از مسئولین امنیت اسرائیل نیست.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه