اخبار داغ

سرمربی و بازیکن پرسپولیس پیش از بازی مقابل استقلال تاجیکستان چه گفتند؟

گل‌محمدی: حتی اگر 11 بازیکن هم داشته باشیم، بدون مشکل بازی خواهیم کرد/ هنانوف: استقلال تاجیکستان را کامل می‌شناسم

گل‌محمدی: حتی اگر 11 بازیکن هم داشته باشیم، بدون مشکل بازی خواهیم کرد/ هنانوف: استقلال تاجیکستان را کامل می‌شناسم
سرمربی و بازیکن پرسپولیس پیش از بازی مقابل استقلال تاجیکستان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تاجیکستان و پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول و نحوه صعود تیم‌ها، همه بازی‌های مرحله گروهی حساسیت خاصی دارد و هرچه جلوتر می‌رویم، حساسیت دیدارها بیشتر هم می‌شود.

وی از میزبانی باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال تاجیکستان تقدیر کرد و گفت: در تاجیکستان هیچ‌وقت احساس غریبی نمی‌کنیم و حس می‌کنیم در کشور خودمان هستیم. با توجه به اینکه تیم استقلال می‌تواند آخرین امید خودش برای صعود به مرحله حذفی را مقابل پرسپولیس پیدا کند، قطعا بازی هجومی‌تری ارائه خواهد کرد. استقلال میزبان این مسابقه است و می‌خواهد بهترین استفاده را از شرایط میزبانی داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه شاگردانش برای پیروزی وارد زمین خواهند شد، عنوان کرد: این دو رویکرد باعث می‌شود شاهد بازی خوبی از دو تیم باشیم. استقلال شرایط فیزیکی خوبی دارد و هواداران کمک زیادی به این تیم خواهند کرد. بازی راحتی نخواهیم داشت و بازیکنان ما آمادگی خوبی دارند. با توجه به انگیزه بالایی که در بچه‌ها می‌بینم، فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی انجام بدهیم.

گل‌محمدی در مورد مشکلات پرسپولیس برای دیدار با نماینده تاجیکستان خاطرنشان کرد: متأسفانه نیمی از بازیکنانم دچار سرماخوردگی شده‌اند. در دوران مربیگری خودم تاکنون چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم. با توجه به شرایطی که وجود دارد، تلاش کردیم بهترین نفرات را انتخاب کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: خبرها خیلی راحت به تهران رسید، اما شرایط برای یک تیم نرمال نیست و باید منتظر باشیم حال کدام بازیکنان بهتر می‌شود تا بازی کنند. در هر صورت پرسپولیس نام بزرگی دارد و اگر فقط 11 نفر بتوانند در سراسر مسابقه بازی کنند، مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس درباره مصنوعی بودن زمین چمن ورزشگاه مرکزی دوشنبه تصریح کرد: مشکل خاصی بابت چمن مصنوعی نداریم. چمن این ورزشگاه به‌تازگی عوض شده و باکیفیت است. ممکن است محدودیت‌هایی وجود داشته باشد، اما این چمن تفاوت زیادی با چمن طبیعی ندارد و نگران چمن مصنوعی نیستیم.

هنانوف: استقلال تاجیکستان را کامل می‌شناسم

وحدت هنانوف بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی فردای پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، گفت: خیلی خوشحالم که بازی فردا در کشور عزیز خودم تاجیکستان برگزار می‌شود و دوباره می‌توانم اینجا بازی کنم.

وی درباره شناخت خود از تیم استقلال تاجیکستان گفت: استقلال تاجیکستان را کامل می‌شناسم چرا که چند سال اینجا بازی کردم و شرایط ورزشگاه را می‌دانم. نوع تشویق هواداران را می‌دانم که از دقیقه یک تا نود از تیم‌شان حمایت می‌کنند؛ ولی ما در دو، سه هفته قبل تمرینات خوبی داشتیم و خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم. آماده هستیم که با سه امتیاز به تهران بازگردیم.

بازیکن پرسپولیس عنوان کرد: فرقی نمی‌کند که حریف ما کدام تیم است. همه حریفان در لیگ قهرمانان آسیا رقیب سخت و بازی‌ها دشوار هستند. امیدوارم در بازی فردا نتیجه لازم را کسب کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه