اخبار داغ

حاشیه‌های سرمربی پرحاشیه تمام‌شدنی نیست؛

تهدید جدید ساپینتو علیه استقلال: حساب من و شما با فیفاست!

تهدید جدید ساپینتو علیه استقلال: حساب من و شما با فیفاست!
سرمربی پرتغالی پیشین تیم فوتبال استقلال هنوز مطالباتش را از این باشگاه تهرانی دریافت نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی پرحاشیه و جنجالی تیم فوتبال استقلال که با پایان فصل بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران جمع آبی‌پوشان را ترک گفت و به لیگ قبرس رفت، اکنون باشگاه تهرانی را با یک مشکل جدید و تهدید مالی مواجه کرده است.

ساپینتو درباره سفر به قبرس از ایران اظهار داشت: در ترکیه با وجود اینکه فرهنگ متفاوتی دارد، خیلی خوب پیش رفت. در ایران از نظر ورزشی هم روزهای خوبی داشتیم. سوپرجام را بردیم، به فینال جام حذفی رفتیم و ناعادلانه باختیم، تا آخر برای قهرمانی جنگیدیم.

وی درباره آخرین وضعیت دریافتی‌هایش عنوان داشت: چیزی که در ایران خوب پیش نرفت بحث مالی بود، من و تیم فنی‌ام هشت ماه را بدون دریافت حقوق و دستمزد گذراندیم که این مدت زمان خیلی زیادی است. هیچ چیزی حل نشده است. فرآیند دریافت مطالباتم از استقلال زمان می‌برد و همه چیز توسط فیفا انجام خواهد شد.

این سرمربی پرحاشیه در پایان گفت: امسال در اروپا همه چیز خوب پیش می‌رود هر چند در آپوئل نیز تأخیرهایی در دریافت حقوق برای من، کادرفنی و بازیکنان وجود دارد. رئیس باشگاه آپوئل تمام تلاش خود را می‌کند تا حامیان مالی و افرادی را پیدا کند که بتوانند به باشگاه کمک کنند و ما امیدواریم که او بتواند هر چه سریع‌تر وضعیت را تنظیم کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه