اخبار داغ

ایران 1 – آرژانتین 5؛

هاکی روی یخ دختران کاپ توسعه جهانی| توقف ایران در برابر آرژانتین

هاکی روی یخ دختران کاپ توسعه جهانی| توقف ایران در برابر آرژانتین
تیم هاکی روی یخ دختران کشورمان در سومین بازی خود در کاپ توسعه جهانی مقابل تیم آرژانتین نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران که به دعوت فدراسیون جهانی هاکی برای شرکت در مسابقات کاپ توسعه جهانی در لهستان به سر می برد، در سومین بازی خود به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و با نتیجه 5 بر یک شکست را پذیرفت.

دختران ایرانی مقابل آرژانتین، حریف قدرتمند یک بازی نفسگیر و جانانه ارائه دادند. تیم هاکی ایران روی یخ ایران با وجود این که دروازه بان اول خود را به خاطر سرماخوردگی در ترکیب نداشت، بازی زیبایی به نمایش گذاشت.

دختران ملی پوش کشورمان با برد 6 بر 2 مقابل ایرلند، باخت یک بر صفر مقابل کلمبیا قدرت اول این مسابقات که آرژانتین را 7 بر 4 شکست داده بود و شکست 5 بر 1 مقابل آرژانتین، 3  امتیازی باقی ماند.

آرژانتین که سابقه ای 25 ساله در هاکی دارد، در شرایطی مقابل تیم ایران با 3 سال سابقه حضور در هاکی قرار گرفت که از نظر امکانات نیز با 4 پیست یخ استاندارد، نسبت به تیم ملی کشورمان که تنها یک پیست یخ دارد از شرایط بهتری برخوردار بود و پیش بینی می شد با شکست ایران در کنار کلمبیا برای کسب قهرمانی تلاش کند.

طبق برنامه بازی ها، شنبه تیم دوم (آرژانتین) باید به مصاف تیم سوم (ایران) برود و برنده آن دیدار راهی فینال می شود که باید با کلمبیا به رقابت بپردازد. بنابراین بازی امشب با توجه به بدون امتیاز بودن ایرلند، تاثیری در جدول مسابقات نداشت.

تیم ملی هاکی دختران کشورمان با حمایت مالی مای لیدی به مسابقات کاپ توسعه جهانی  اعزام شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه