اخبار داغ

با پیروزی مقابل کره جنوبی، برزیل و استرالیا؛

جام جهانی تکواندو| تکواندوکاران ایران قهرمان شدند

جام جهانی تکواندو| تکواندوکاران ایران قهرمان شدند
تیم ملی تکواندو ایران به عنوان قهرمانی جام جهانی تکواندو دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در دومین روز از مسابقات جام جهانی که به میزبانی کره جنوبی در سالن «کنیتکس» شهر گویانگ جریان دارد، رقابت‌های بخش برگزار شد که تیم کشورمان در گام نخست برابر میزبان به برتری رسید.

در بخش آقایان 8 تیم حضور دارند که تیم ایران با ترکیب میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی و ابوالفضل عباسی در نخستین مبارزه خود به مصاف کره جنوبی رفت که در پایان ۲ بر یک در راند شماری پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. راند اول این دیدار را تیم کشورمان ۱۵ بر ۱۲۰ به سود خود خاتمه داد. در راند دوم کره‌ای های میزبان ۱۵۰ بر ۱۳۵ پیروز شدند تا کار به راند سوم کشیده شود. در این راند نیز تیم کشورمان برتری خود را به میزبان تحمیل کرد و با ثبت نتیجه ۱۶۵ بر ۱۵۰ پیروز و راهی دور بعد شد. 

در ادامه این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی کره جنوبی در سالن «کنیتکس» شهر گویانگ جریان دارد؛ تیم ملی آقایان ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف برزیل رفت و در پایان با برتری 2 بر صفر راهی مبارزه نهایی شد. 

میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی و ابوالفضل عباسی ترکیب تیم ملی ایران در این مسابقات را تشکیل دادند که در راند اول ۱۹۵ بر ۱۵۵ و در راند دوم 160 بر 100 پیروزاز میدان خارج شدند.

در جریان رقابت‌های جام جهانی به میزبانی کره جنوبی در سالن «کنیتکس» شهر گویانگ با حضور 96 تکواندوکار؛ تیم ملی آقایان ایران برابر استرالیا در فینال مسابقات با ترکیب میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی و ابوالفضل عباسی در 2 راند به برتری دست یافت و به عنوان قهرمانی رسید.

در بخش آقایان این مسابقات 8 تیم استرالیا، ساحل عاج، مراکش، کره جنوبی، برزیل، ایران، چین و مکزیک حضور داشتند.

جام جهانی تکواندو به صورت تیمی و با شیوه جدید از روز گذشته در کره جنوبی آغاز شده، فردا پنجشنبه با برگزاری مسابقات بخش ترکیبی با حضور یلدا ولی نژاد، ملیکا میرحسینی، میرهاشم حسینی و ابوالفضل عباسی به پایان می‌رسد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه