اخبار داغ

بازیکنان پرسپولیس پیش از بازی با النصر چه گفتند؟

امیری: مصدومیتم تشدید شده/ بیرانوند: برای بردن مقابل النصر به عربستان می رویم

امیری: مصدومیتم تشدید شده/ بیرانوند: برای بردن مقابل النصر به عربستان می رویم
بازیکنان پرسپولیس پیش از بازی با النصر در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر به عربستان برای بازی مقابل النصر در لیگ قهرمانان آسیا امروز در حضور هواداران و اهالی رسانه برگزار شد.

در حاشیه این تمرین بازیکنان پرسپولیس صحبت کردند.

بیرانوند: برای بردن مقابل النصر به عربستان می رویم

علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیس در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: رفتن ما به عربستان دو روز به تعویق افتاد و قرار است فردا عازم این کشور شویم. خیلی دوست داشتیم دو سه روز زودتر به عربستان برویم و برنامه‌ای که کادر فنی داشت این بود که بازی شب گذشته النصر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از نزدیک ببیند. اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. با این شرایط تمریناتمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادامه دادیم. دو سه بازیکنی هم که در تیم ملی بودند از روز گذشته به ما اضافه شدند.

وی افزود: خوشبختانه روز گذشته تمرین خیلی خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادیم و امیدوارم مقابل النصر نتیجه خوبی بگیریم. همه مردم و هواداران پرسپولیس می‌دانند بازی سختی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش رو داریم و نتیجه گرفتن آنجا کار خیلی سختی است. النصر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ همه می‌شناسند و بازیکنان خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار دارد. ستاره‌های بزرگ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جذب کردند و فکر می‌کنند که مدعی اصلی قهرمانی هستند.

دروازه بان پرسپولیس در مورد بازی اول با النصر و حضور رونالدو در ایران و شکست پرسپولیس گفت: متأسفانه بازی اول ما به النصر خورد. حضور این تیم در ایران جو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای ما سنگین کرد و اتفاقاتی که پیش آمد تمرکز بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بهم ریخت. مطمئنم در بازی برگشت هم النصر با تمام ستاره‌هایش بازی می‌کند. آنها دنبال صدرنشینی در گروه هستند و این شانس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به پرسپولیس نمی‌دهند که بخواهند با تیم دومشان بازی کنند. الان النصر 12 امتیاز دارد و اگر به ما ببازد، ما 10 امتیازی می‌شویم و در هفته آخر این امکان وجود دارد که آنها با شکست مقابل استقلال تاجیکستان به عنوان تیم دوم صعود کنند. به همین دلیل صد درصد با تمام توان می‌آیند. ما هم اگر بخواهیم زیاد سختش نکنیم و به عنوان تیم دوم صعود کنیم، نباختن به النصر و بردن الدحیل در تهران کمک زیادی به ما می‌کند.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس در مورد اینکه آیا دیر رفتن پرسپولیس به عربستان توجیه خوبی در صورت شکست مقابل النصر خواهد بود یا خیر، گفت: تمام اتفاقاتی که افتاده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به فال نیک می‌گیریم. حالا شاید دیر رفتن ما باعث اتفاقات خوب هم بشود. در این دو روز تمرینات خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در تهران پشت سر گذاشتیم و امروز هم آخرین تمرین تاکتیکی‌مان است. به نظر من این اتفاق تأثیری روی نفرات ما نمی‌گذارد. فقط انگیزه و تمرکزمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دو برابر می‌کند.

بیرانوند در مورد اینکه تیم‌های ایرانی وقتی به سختی می‌خورند، نتیجه بهتری می‌گیرند، آیا شما هم این طور فکر می‌کنید، اظهار داشت: پرسپولیس در این سال‌ها نشان داده که هر اتفاق سختی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌که جلویش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفته، خوب تمام کرده. بازیکنان پرسپولیس نشان داده‌اند که این اتفاقات نمی‌تواند جلوی انگیزه آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرد. شخصا وقتی روز گذشته تمرینات بچه‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیدم، کاملا با روحیه بودند. همه مردم دوست دارند ما بازی خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دهیم و آن یک امتیازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که از قبل به ما داده بودند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حداقل با امتیاز برگردانیم. ما برای بردن مقابل النصر به میدان می‌رویم اما آنها هم تیمی هستند که باج نمی‌دهند و حریفان خود در عربستان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برده‌اند. الان هم مدعی اصلی قهرمانی در لیگ‌شان هستند. امیدوارم هواداران هم به ما انرژی مثبت بدهند که حتما تأثیرگذار است.

وی در مورد بدرقه این تیم توسط هواداران گفت: روز گذشته اعلام شد که قرار است بدرقه انجام شود اما من تاکنون کسی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندیده‌ام. امیدوارم که بیایند اما اگر هم نیامدند به خاطر سردی هوا حق می‌دهم که در خانه بمانند و می‌دانم که چقدر هواداران ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حمایت کردند و انرژی‌ای که از خانه می‌فرستد هم فرقی نمی‌کند. ما می‌دانیم 50-40 میلیون هوادار پشت ما است و اینکه حالا امروز به بدرقه نیایند،‌ روی ما تأثیر نمی‌گذارد و ناراحت نمی‌شویم. نه من و نه بقیه بچه‌ها به این موضوع فکر نمی‌کنیم چون می‌دانیم چقدر هواداران بزرگی داریم و می‌توانند همه جوره ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حمایت کنند و انرژی مثبت می‌دهند.

امیری: هیچ ترس و واهمه ای از النصر نداریم

وحید امیری هافبک پرسپولیس در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است و هیچ وقت نبوده که مشکلی نباشد، بچه ها مصر هستند و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتند و روحیه تیم بالا است که انشاالله اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

وی درباره اینکه تاخیر یکی دو روزه در رفتن به عربستان بر روی کار بازیکنان اثر می گذارد، گفت: ما زودتر می رفتیم می توانستیم با شرایط جوی و آب و هوایی وفق پیدا کنیم. این ها دلیل نمی شود، چون ما یک مسئولیت داریم و می خواهیم از النصر امتیاز بگیریم، امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

امیری درباره بازی رفت مقابل النصر گفت: در دور رفت شرایط ما با النصر نابرابر بود و با توجه به شرایط تیمی و جوی که راه افتاده بود و تازمانی که اخراجی نداشتیم، شرایط ما برابر بود و موقعیت خاصی به حریف ندادیم. به نظرم اختلاف اینقدر نیست که با ترس و واهمه جلوی النصر قرار بگیریم، مطمئن باشید اگر با اعتماد به نفسی که مقابل الدحیل بازی کردیم، مقابل النصر هم 100 درصد نتیجه می‌گیریم.

هافبک پرسپولیس درباره شرایط خودش و میزان مصدومیتش گفت: شرایط من به گونه ای است که مصدومیتم تشدید شده و زمان مشخصی برای برگشت من نگفته اند و با قدرت و انگیزه در حال تلاش هستیم. پرسپولیس هیچ وقت متکی به بازیکن نبوده و سعی کردیم همیشه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

بازیکن پرسپولیس درباره شرایط ریکاوری پرسپولیس گفت: شرایط ریکاوری ما با آن ها خیلی فرق دارد. خیلی مسائل جرئی مثل توپ، زمین بازی، و ... روی ریکاوری تاثیر دارد و علاوه بر اینکه خیلی وسایل جدید است که روند ریکاوری را تسریع می کند، به نظرم شاید در این برهه هم زیاد به صلاح نبود 3 روز قبل از بازی، مسابقه می دادیم و مجبور بودیم به عربستان برویم. شرایط پرسپولیس خوب است و امیدوارم نتیجه خوبی از این بازی بگیریم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه