اخبار داغ

ذوب‌آهن 1 - استقلال 1؛

لیگ برتر فوتبال| دو اشتباه، دو گل، یک تساوی/ ذوب سریال بردهای آبی در اصفهان

لیگ برتر فوتبال| دو اشتباه، دو گل، یک تساوی/ ذوب سریال بردهای آبی در اصفهان
دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال با نتیجه تساوی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ مهمترین بازی هفته یازدهم میان ذوب آهن و استقلال در روز سوم بود. استقلال به عنوان صدرنشین لیگ به اصفهان رفته بود تا با یک برد در اصفهان ضمن ادامه نوار بردهایش جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند. در مقابل ذوب آهن که با محمد ربیعی در این فصل تیم متفاوتی شده، می خواست با متوقف کردن صدرنشین در خانه شگفتی ساز شود. میزبانی گاندوهای رده پنجمی اصفهانی از استقلال که صدرنشین لیگ برتر شده و نتایج خوبی را تاکنون کسب کرده، باعث آن شد که حساسیت این تقابل از حد معمول هم بالاتر برود. ضمن این که استقبال خوب تماشاگران اصفهانی بر تشدید اهمیت مسابقه نقش داشت.

بازی برخلاف انتظار با میدانداری ذوب آهن آغاز شد و میزبان قصد داشت با استفاده از مالکیت توپ خود را به حریف دیکته کند. با این وجود استقلال با بازی دینامیکی و فیزیکی استقلال قصد داشت بازی میزبان را خراب کند که با همین تاکتیک سبب شد تا برتری ذوب آهن چندان به موقعیت ختم نشود. تاکتیک آبی ها برای فتح دورازه حریف، ضدحمله بود و همین سبب شد تا در نیمه نخست تقریبا هیچ موقعیتی را از صدرنشین نبینیم. برتری ذوب آهن نیز تنها به پشت محوطه جریمه ختم می شد و در معدود دفعاتی که توپ به محوطه جریمه رفت، اتفاقی نیفتاد تا دو تیم دست خالی به رختکن بروند.

نیمه دوم نیز امتداد همان نیمه نخست بود؛ برتری محسوس ذوب آهن و دفاع فیزیکی و فشرده استقلال همراه با ضدحمله. با این وجود آنچه گره بازی را باز کرد، یک شوت از مدافع پیش تاخته استقلال بود که با اشتباه گلر ذوب آهن وارد دروازه شد و یخ بازی را شکست.

بعد از این گل ذوب که نمی خواست بازنده باشد، سراپا حمله شد و بازی را به زمین استقلال برد. بعد از چند حمله خطرناک این بار مهدی پور بود که اشتباه گلر ذوب را تلافی کرد و شوت علیاری با کمانه کردن به پای مهدی پور به درون دروازه غلتید تا بازی به تساوی کشیده شود.

در ادامه حملات دو تیم به جایی نرسید تا امتیازات را تقسیم کنند و نوار بردهای استقلال در اصفهان پاره شود.

 

ذوب‌آهن 1
گل: مهدی مهدی پور (77، اتوگل)

استقلال 1
گل: آرمین سهرابیان (63)

ذوب آهن:
پارسا جعفری، پوریا آریاکیا، امیرحسین جدی (74- کمال کامیابی نیا)، محمد قریشی، شایان مصلح (74- فرشاد محمدی مهر)، نادر محمدی، مهرداد رضایی، مجید علیاری، فردین یوسفی، محمدجواد محمدی (74- سعید باقرپسند)، محمدحسین اسلامی
سرمربی: محمد ربیعی

استقلال:
سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا (80- صالح حردانی)، ابوالفضل جلالی، امید حامدی فر، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، مهرداد محمدی (80- آرمان رمضانی)، گوستاوو بلانکو
سرمربی: جواد نکونام

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه