اخبار داغ

سپاهان یک - نیروی‌هوایی صفر؛

لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی سپاهان ۹ نفره در آزادی؛ افزایش شانس صعود طلایی‌ها

لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی سپاهان ۹ نفره در آزادی؛ افزایش شانس صعود طلایی‌ها
تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل نیروی‌هوایی عراق به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال سپاهان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نیروی‌هوایی عراق رفت.

دو تیم که در بازی دور رفت به تساوی ۲ بر ۲ رسیده بودند، انگیزه بالایی برای جبران ۲ امتیاز از دست رفته در بازی رفت از خود در این بازی نشان دادند.

سپاهان در دقایق ابتدایی توسط فرشاد احمدزاده به گل رسید که این گل واکنش تند رامین رضائیان به علت جلوگیری از ثبت گل به نام خودش را به‌همراه داشت.

در ادامه نیمه نخست محمدجواد حسین‌نژاد به‌علت خطای خطرناک از زمین بازی اخراج شد و نیمه با ۱۰ نفره شدن و برتری برای سپاهان به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم ژوزه مورایس تیم را هجومی‌تر به زمین فرستاد تا سپاهان بتواند نتیجه را حفظ کرده و نیم‌نگاهی به افزایش تفاضل گل داشته باشد اما در دقایق پایانی با اخراج محمدی ۹ نفره شد.

با این حال در این نیمه تیم عراقی توپ را در اختیار داشت و به سپاهان فشار می‌آورد اما این حملات نتیجه‌ای نداشت تا سپاهان برنده این بازی لقب بگیرد و شرایطش برای صعود به مراتب بهتر شود.

سپاهان یک

گل: فرشاد احمدزاده ۵

نیروی‌هوایی صفر

گل: -

ترکیب سپاهان: سید پیام نیازمند، هادی محمدی، محمد دانشگر، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، محمد کریمی، محمدجواد حسین‌نژاد، آریا یوسفی(46-شهریار مغانلو)، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی.

ترکیب نیروی‌هوایی: محمد حمید، حمود مشعان، باکاری اندیایه (۶۰ کریم عبدالحکیم)، مصطفی سعدون، رسلان حنون، سعد عبدالامیر، فرانکو آتچو، ابراهیم بایش، طارق همام (۵۹ محمد قاسم مجید)، علی جاسم، مهند عبدالرحیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه