اخبار داغ

الاتحاد 2 – سپاهان 1؛

لیگ قهرمانان آسیا| صعود نصفه و نیمه با باخت/ سپاهان از ستاره ها خورد

لیگ قهرمانان آسیا| صعود نصفه و نیمه با باخت/ سپاهان از ستاره ها خورد
سپاهان در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الاتحاد شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخرین بازی مرحله گروهی سپاهان دشوارترین بازی زردها بود. بازی که پس از اتفاقات بازی رفت و شکست انضباطی سپاهان بدون برگزاری بازی جنبه حیثتی برای زردها داشت. پیش از آغاز بازی و با شکست الشارجه برابر الفیصلی صعود سپاهان تا 90 درصد به دور بعدی قطعی شده بود و از همین همین سبب شد تا زردها بازی را بدون استرس آغاز کنند.

با این وجود این الاتحاد بود که با استفاده از شرایط میزبانی بازی را بهتر آغاز کرد و سپاهان را به عقب راند و مزد برتری خود را با یک گل زیبا روی یک ضربه ایستگاهی از سپاهان جلو افتاد. برتری الاتحاد ادامه داشت اما سپاهان که نمی خواست بازنده باشد از میانه های نیمه نخست بازی را در دست گرفت و جلو کشید. نتیجه حملات سپاهان دو موقعیت عالی در دقایق پایانی نیمه نخست بود که توسط رضاییان و اسدی و از دست رفت تا الاتحاد برنده به رختکن برود.

نیمه دوم نیز با برتری سپاهان آغاز شد و در نهایت زردها خیلی زود مزد برتری خود را با گل رامین رضاییان ستاره خود در این بازی گرفتند. بعد از این گل بازی متعادل شد اما روی یک حمله برق آسا با اشتباه مدافعان سپاهان، مهاجم الاتحاد با نیازمند تک به تک شد و گل دوم را به ثمر رساند تا دوباره میزبان جلو بیفتد.

در دقایق پایانی سپاهان برای جبران گل خورده جلو کشید و حتی رامین رضاییان تیر دراوزه الاتحاد را به لرزه درآورد اما در نهایت این حملات به نتیجه ای نرسید تا الاتحاد پیروز زمین باشد. سپاهان نیز برای مشخص شدن تکلیفش برای صعود باید تا فردا منتظر بماند.

الاتحاد 2

گل: صالح الجمعان (14)، فیصل الغمدی (68)

 

سپاهان 1

گل: رامین رضاییان (48)

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه