اخبار داغ

در پی مصدومیت بدموقع؛

شوک سردار به آ.اس.رم؛ آزمون ۲۰ روز در دسترس مورینیو نیست!

شوک سردار به آ.اس.رم؛ آزمون ۲۰ روز در دسترس مورینیو نیست!
ستاره ایرانی جالوروسی حدود بیست روز در دسترس ژوزه مورینیو نیست و به علت مصدومیت جایی در ترکیب آ.اس.رم نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ سردار آزمون، ستاره ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال آ.اس.رم ایتالیا شب گذشته در دیدار مقابل فیورنتینا از دقیقه ۲۵ به جای پائولو دیبالای مصدوم به زمین بازی آمد اما خود او هم سرنوشتی مشابه با ستاره آرژانتینی داشت؛ چرا که در دقیقه ۵۶ صاحب توپ شد و قصد داشت در بین سه بازیکن حریف در سمت راست میانه زمین توپ را بیرون بیاورد و لوکاکو را در موقعیت حمله قرار بدهد، اما مچ پای راست او پیچید و روی زمین نشست.

ستاره ایرانی رم که مشخص بود مصدومیتش جدی است و درخواست تعویض دارد، پس از این صحنه برای لحظاتی به بیرون رفت اما حدود ۵ دقیقه به کارش ادامه داد و قصد داشت در زمین بماند که این اصرار بخاطر انگیزه بالای او کاری کرد تا شدت مصدومیتش بیشتر شود. ملی پوش ایرانی رم در دقیقه ۶۱ روی زمین نشست و دیگر نتوانست به بازی ادامه بدهد که جایش را استفان الشعراوی گرفت.

در همین راستا و طبق گفته آنجلو مانگیانته از اسکای اسپورتس، مصدومیت آزمون در مقایسه با پائولو دیبالا نسبتا جدی به نظر می رسد. بر این اساس آزمون ممکن است حدود ۱۵ تا ۲۰ روز از میادین دور باشد که باعث خواهد شد او بازی های آتی رم با بولونیا، ناپولی و یوونتوس را از دست بدهد. به احتمال زیاد او مشکلی برای همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نخواهد داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه