اخبار داغ

فرمانده پشتبانی منطقه ۳ نزاجا؛

لجستیک نیروی زمینی به صورت هدفمند در حال پیشرفت است

لجستیک نیروی زمینی به صورت هدفمند در حال پیشرفت است
فرمانده پشتیبانی منطقه سه نیروی زمینی ارتش گفت؛ یگان لجستیک نیروی زمینی ارتش به صورت هدفمند در حال رشد و پیشرفت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حمید رضا فرج زاده فرمانده پشتیبانی منطقه سه شهید یداللهی نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم الحاق تجهیزات و ادوات سنگین، نیمه سنگین و فوق سنگین نزاجا که صبح امروز با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری در این مرکز برگزار شد، گفت؛ امروز پشتیبانی منطقه سه به عنوان یک یگان پویا و با نشاط به ویژه در حوزه باز تولید و باز آماد ادوات و تجهیزات شناخته شده است .
وی با بیان اینکه یگان لجستیک باید به صورت هدفمند در حال حرکت باشد، افزود؛ ارتقا تحرک نیروی زمینی ارتش بر پایه بازآماد و بازتولید ادوات و تجهیزات به ویژه سنگین و فوق سنگین پایه گذاری شده است .
سرهنگ فرج زاده ادامه داد؛ شاهد باز تولید تعداد ۷۵ دستگاه تجهیزات و ادواتی بودیم که سالها زمین گیر شده بودند و امروز با حضور کارکنان فنی و متخصص این یگان بازتولید شده و به چرخه ناوگان ترابری نیروی زمینی ارتش ملحق شده و اجرای ماموریت خواهند کرد .
فرمانده پشتیبانی منطقه سه شهید یداللهی منفرد با تاکید بر اینکه ما دو اصل مهم را در این حوزه بکار بسته ایم، اظهار داشت؛ عدم برون سپاری و خارج کردن یگان از حالت سکون موجب شد تا لجستیک نزاجا بعنوان یگانی پویا و با نشاط شناخته شود .
وی افزود؛ تجهیزات و ادواتی که امروز به چرخه ناوگان ترابری نیروی زمینی ارتش ملحق شده اند تاثیر مستقیمی در ارتقا رزم زمینی و افزایش توان دفاعی نیروی زمینی ارتش خواهد داشت . 
سرهنگ فرج زاده با بیان اینکه علاوه بر مراسم الحاق ما چندین طرح عمرانی و رفاهی را نیز با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش افتتاح و مورد بهره برداری قرار دادیم گفت؛ اجرای این طرح ها تکریمی برای کارکنان، خانواده ها و همچنین برای کارکنان وظیفه خواهد بود .
لازم به ذکر است با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش هتل خوش رکابان ولایت نزاجا ویژه رانندگان و پروژه گاز رسانی پادگان آمادگاه آبیک قزوین را در دستور کار خود داشته ایم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه