اخبار داغ

ظرفیت تکمیل شد؛

لیگ برتر فوتبال| بلیت فروشی دربی به پایان رسید/ قیمت های نجومی در بازار سیاه؛ هر قطعه 10 میلیون!

لیگ برتر فوتبال| بلیت فروشی دربی به پایان رسید/ قیمت های نجومی در بازار سیاه؛ هر قطعه 10 میلیون!
بلیت فروشی دیدار تیمهای استقلال و پرسپولیس معوقه از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدار تیمهای استقلال و پرسپولیس معوقه از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر فردا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

طبق اعلام رسمی سازمان لیگ، بلیت فروشی صدودومین داربی پایتخت از ساعت ۱۵ روز گذشته در سامانه footballeticket.ir آغاز شد و نزدیک به 46 هزار بلیت فروخته شد و ظرفیت بلیت فروشی تکمیل شده است.

با تکمیل بلیت فروشی دیگر بلیتی در ورزشگاه آزادی فروخته نخواهد شد.

بلیت فروشی این بازی از روز گذشته ساعت ۱۵ آغاز و اعلام شد و هواداران پرسپولیس و استقلال از طریق سامانه بلیت فروشی که در اختیار شرکت برهان مبین برای خرید بلیت اقدام کنند اما فقط چند دقیقه بعد از اعلام این خبر بود که شمار زیادی از هواداران دو تیم پس از مراجعه به سایت برای خرید بلیت به مشکل خوردند و موفق به باز شدن سایت نشدند.

ظاهرا با هجوم گسترده هواداران دو تیم سایت بلیت فروشی به دلیل ازدحام همزمان هواداران دچار نقص فنی شده بود. با این وجود و به رغم مشکل فنی بلیت های دربی در کمتر از چند ساعت به پایان رسید.

جالب اینکه با وجود پایان بلیت فروشی رسمی دربی، کماکان بازار سیاه بلیت فروشی به ویژه در فضای مجازی داغ است و بلیت قیمت میلیونی یافته اند. قیمت رسمی بلیت‌های روبه‌روی جایگاه ۳۰۰ هزار تومان، پشت دروازه ۱۵۰ هزار تومان و طبقه دوم ۷۰ هزار تومان است، اما بلیت‌ها در بازار سیاه با چندین برابر قیمت به فروش می‌رسند. حتی برخی از بلیت های مرغوب قیمت میلیونی دارند و بالای 10 میلیون به فروش می رسند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه