اخبار داغ

پس از دیدار با مدیر کل استان تهران؛

حضور شبانگاهی مدیران عامل استقلال و پرسپولیس در اردوی سرخابی‌ها

حضور شبانگاهی مدیران عامل استقلال و پرسپولیس در اردوی سرخابی‌ها
مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس پیش از دربی صد و دوم، شب گذشته در اردوی سرخابی‌ها حاضر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا درویش مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به اتفاق حسین بادامکی معاونت امور ورزشی باشگاه در اردوی سرخپوشان حضور یافتند و با اعضای تیم دیدار و گفتگو کردند.

در جریان این حضور، مدیر عامل باشگاه دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و پس از آن، در جلسه‌ای با یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی در خصوص شرایط تیم و مسائل پیش رو به گفتگو و تبادل نظر پرداختند. مدیر عامل پرسپولیس برای سرخپوشان در بازی فردا مقابل حریف سنتی خود، آرزوی موفقیت نمود.

گفتنی است، یاسین سلمانی بازیکن مصدوم پرسپولیس در اردوی قرمزپوش حضور یافت و در کنار سرخپوشان با آنها خوش و بش کرد.

همچنین علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال در آستانه شهرآورد، در‌ اردوی آبی‌ها حضور یافت و دقایقی در جمع صمیمی اعضای تیم صحبت کرد و به بازیکنان استقلال روحیه داد. 

مدیرعامل استقلال در این دیدار از اهمیت مسابقه فردا برای هواداران استقلال گفت و در پایان هم برای اعضای کادرفنی و سرپرستی و بازیکنان آرزوی موفقیت کرد.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در آستانه دربی و به منظور همراهی و قدردانی از دو باشگاه صاحب نام پایتخت، دیروز نشست‌های جداگانه‌ای را با مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال داشت. 

علی جوادی با حضور در باشگاه استقلال و پرسپولیس ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده و همچنین اشاره به مهم بودن پدیده ورزش، به نقش تاثیرگذار سرخابی‌ها در ایجاد نشاط در جامعه تاکید کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه