اخبار داغ

پس از تساوی مقابل استقلال؛

درویش: صلاح باشد در پرسپولیس می‌مانم/ خبیری: VAR جنبه می‌خواهد!

درویش: صلاح باشد در پرسپولیس می‌مانم/ خبیری: VAR جنبه می‌خواهد!
اعضای کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس پس از تساوی مقابل استقلال در دربی صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شهریاری پس از پایان دربی ۱۰۲ تهران که به تساوی یک - یک انجامید، اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس در این مسابقه عملکرد خوبی داشت. تماشاگران هم راضی بودند که این مسئله خیلی مهم است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا یحیی گل‌محمدی، اسامی بازیکنان موردنظر خودش برای جذب در نقل‌وانتقالات را به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است یا خیر، گفت: معمولاً اسامی بازیکنان را به هیئت مدیره نمی‌دهند و آن را به مدیرعامل باشگاه ارائه می‌کنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد حمایت مسئولان این باشگاه از سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: همیشه از گل‌محمدی حمایت کرده‌ایم و باز هم از او حمایت می‌کنیم.

شهریاری درباره راهکار مدیران باشگاه پرسپولیس برای حل مشکلات مالی سرخپوشان خاطر نشان کرد: کارها را از همه طریق پیگیری می‌کنیم و امیدوارم این مشکلات حل شود.

درویش: صلاح باشد در پرسپولیس می‌مانم

رضا درویش پس از پایان بازی پرسپولیس و استقلال در دربی ۱۰۲ گفت: از بچه‌ها تشکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادند. بر تمام حاشیه‌های بازی بازیکنان ما نمی‌توانند فائق بشوند. خسته نباشند. می‌رویم برای بازی‌های بعدی که بتوانیم حقانیت خود را ثابت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص صحنه‌های بررسی شده با ویدیوچک گفت: این چیزی نیست که اختیارش در دست من و بازیکنان من باشد.

وی در خصوص اینکه آیا گفته شده بود که بازی باید با تساوی به پایان برسد، گفت: نه بعید می‌دانم. ما از موقعیت‌های خودمان باید استفاده می‌کردیم. بهره نبردیم. آن شوت دومی که امید عالیشاه زد با چند سانتی‌متر از کنار دروازه بیرون رفت. فکر نمی‌کردم با آمدن VAR تا این حد و به این وضوح، چیزی که ما محق بودیم را از ما بگیرند. خیلی از کارشناسان گفته‌اند که صحنه‌ اول که روی بازیکن ما رخ داد، جای بحث نداشت. به هر جهت پرونده این بازی بسته شد.

درویش در خصوص ترکیب پرسپولیس گفت: ما یک دروازه‌بان جوان داریم که خیلی خوب است. اگر گل محمدی صلاح بداند در نیم فصل تیم را تقویت خواهیم کرد که ان‌شاءالله نقاط ضعف پوشیده شود.

وی در خصوص اینکه آیا بنایی برای خرید یک مهاجم دارد یا خیر، گفت: اگر سرمربی بخواهد، حتماً. خارجی یا داخلی را او باید بگوید.

درویش در خصوص اینکه آیا این آخرین دربی او بوده، اظهار داشت: اگر صلاح باشد، می‌مانیم. اگر حضرت حق مقدر نداند، نمی‌مانیم.

خبیری: VAR جنبه می‌خواهد

حسین خبیری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از تساوی یک - یک دربی ۱۰۲، درباره قضاوت داور مسابقه اظهار داشت: یک سؤال من از شما دارم؟ به داوری ایران چه نمره‌ای می‌دهید؟ بازی خوبی بود و داور هم زحمت خود را کشید و انصافاً خوب داوری کرد، اما بحث من چیز دیگری است. استفاده از VAR هم جنبه می‌خواهد که برخی تیم‌ این جنبه را ندارند.

وی در مورد اینکه استفاده از VAR بیش از حد بود، گفت: بیش از حد مجاز نبود، اما هر اتفاقی را درخواست می‌کردند که به VAR برود یا اعتراض می‌کردند. ۱۰ نفر هم می‌آمدند پشت داور در محل VAR که اینها تأثیر داشت. یک چیزی را خیلی خوشحالم و آنهم این است که تیم حریف وقتی به ما گل زد جشن قهرمانی برپا کرد! فرق ما با تیم حریف این است که ما قهرمان می‌شویم و جشن قهرمانی می‌گیریم و تیم حریف با گل تساوی جشن قهرمانی می‌گیرد و این بزرگی پرسپولیس را نشان می‌دهد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اتفاقات نیمکت استقلال و خوشحالی بازیکنان این تیم مقابل هواداران پرسپولیس تأکید کرد: ان‌شاءالله ناظر مسابقه و داور چهارم گزارش می‌کنند. هر کسی هر رفتار خوب یا بدی داشته باشد تربیت خود را نشان می‌دهد.

خبیری درباره برد ۳ بر یک سپاهان مقابل فولاد و اینکه به نظر می‌رسد این تیم مدعی اصلی قهرمانی است، خاطر نشان کرد: به تیم سپاهان احترام می‌گذاریم. سپاهان  تیم خوبی است و باید خیلی منصفانه و منطقی حرف بزنیم و اگر تیمی خوب است باید به آن احترام گذاشت، اما صحبت درباره قهرمانی زود است. بالاخره بین ما و سپاهان یک تیم قهرمان می‌شود. 

بادامکی: به بی‌تجربگی خودمان باختیم

حسین بادامکی بعد از تساوی یک بر یک پرسپولیس و استقلال در شهرآورد ۱۰۲ تهران اظهار کرد: زمانی که به گل رسیدیم باید با تمرکز بالاتر و بهتری بازی را دنبال می‌کردیم اما اعتقاد دارم امشب به بی‌تجربگی خودمان باختیم.

وی ادامه داد: یکبار صحنه‌های بازی را مرور کنید. با هر اتفاق و صحنه‌ای استقلالی‌ها ۱۱نفره روی داور هجوم می‌آوردند و با این هجمه اگر ۵۰ دستگاه VAR هم به ایران بیاورند، بازهم جواب نمی‌دهد. ما دنبال حاشیه و جنجال نیستم اما در این بازی به مراتب بهتر از استقلال بازی کردیم و به اعتقادم به بی‌تجربگی خودمان باختیم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط بازی و گلی که امید عالیشاه به ثمر رساند نیز افزود: استقلال بازیکنان باکیفیتی دارد و فکر می‌کردیم امشب بهتر بازی کند اما در بیشتر زمان بازی توپ در اختیار ما بود. امید هم کاری که بلد است را انجام می‌دهد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه