اخبار داغ

در پی انتشار یک شایعه؛

شب داغ افشاگری در فضای مجازی؛ پرسپولیسی‌ها در اینستاگرام علیه استقلال!

شب داغ افشاگری در فضای مجازی؛ پرسپولیسی‌ها در اینستاگرام علیه استقلال!
شب گذشته انتشار یک خبر درباره صدور حکم کمیته انضباطی در پرونده باشگاه استقلال؛ حواشی و جنجال‌های زیادی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ هفته‌ها و ماه‌ها از شکایت باشگاه‌های ذوب‌آهن اصفهان، آلومینیوم اراک و پرسپولیس از استقلال به جهت تخلف در رعایت سقف قراردادهای فصل بیست‌وسوم لیگ برتر می‌گذرد اما هنوز کمیته‌های انضباطی و یا نهادهای ذی‌ربط در فدراسیون فوتبال درباره صدور و ابلاغ حکم، سکوت کرده‌اند.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد حکم نهایی کمیته انضباطی در این پرونده بلافاصله پس از دربی ۱۰۲ فوتبال پایتخت یعنی پنج‌شنبه شب و یا نهایتاً تا صبح شنبه صادر و ابلاغ شود، بین‌التعطیلین باعث شد تا فعلاً حکمی صادر نشود و البته شب گذشته شایعه‌ای در فضای مجازی باعث یک دعوای حسابی شود.

شب گذشته در فضای مجازی خبری آمد مبنی بر این که پرونده رسیدگی شده و به زودی حکم آن صادر و ابلاغ می شود اما خبری از کسر امتیاز نیست؛ این طور استنباط شد که این خبر اگر درست باشد به این معناست که شکایت ها از استقلال بیهوده بوده و این باشگاه هیچ گونه تخلفی مرتکب نشده که شامل کسر امتیاز شود.

همین خبر باعث شد تا مدیر رسانه‌ای تیم، مدیر روابط عمومی و عضو هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام با انتشار استوری‌ها و پست‌هایی تند و تیز، از فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی گلایه کنند و صدور رأی تبرئه باشگاه استقلال را در راستای عدم بی‌طرفی و در واقع بی‌عدالتی این نهاد حقوقی فدراسیون بدانند.

این اتفاقات در حالی رخ داده که فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع واکنشی تا این لحظه نشان نداده و همچنان برای افکار جامعه فوتبال این سوال مطرح است که چطور وقتی هنوز کمیته انضباطی رای خود را به دبیرکل فدراسیون ابلاغ نکرده و یا رای به باشگاه ها ابلاغ نشده در فضای مجازی منتشر شده است؟!

مصطفی قهرمانی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه