اخبار داغ

پرسپولیس 2 - شمس‌آذر یک؛

لیگ برتر فوتبال| رستگاری گولسیانی و پرسپولیس 10 نفره؛ طلسم تساوی‌های پیاپی شکست!

لیگ برتر فوتبال| رستگاری گولسیانی و پرسپولیس 10 نفره؛ طلسم تساوی‌های پیاپی شکست!
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شمس‌آذر به برتری سرخ‌پوشان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال پرسپولیس طی دیداری در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17:30 امشب (یک‌شنبه - 3 دی) در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال شمس‌آذر رفت که در نهایت این بازی با برتری سرخ‌پوشان 10 نفره پایان یافت.

پرسپولیسی‌ها در نیمه اول این بازی موقعیت‌های زیادی آفریدند اما در دقیقه پایانی این نیمه روی ضربه گئورکی گولسیانی به گل رسیدند تا نیمه را با برتری پشت سر بگذارند. با این حال برتری‌شان دیری نپایید و تیم شمس‌آذر روی یک ضربه پنالتی در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند؛ هر چند  توپ را بیرانوند گرفت اما ریباند به دروازه پرسپولیس چسبید.

علی نعمتی در نیمه دوم روی یک خطای خطرناک از بازی اخراج شد تا پرسپولیس 10 نفره شود. در ادامه هم باز هم پرسپولیس توانست به یک ضربه پنالتی روی خطای مدافع تیم قزوینی دست پیدا کند که این بار گولسیانی پشت توپ ایستاد و برخلاف بازی با الدحیل، توپ را به راحتی وارد دروازه شمس آذر کرد تا خیال پرسپولیس از برتری در این بازی راحت شود و بتواند با صعود به رده 3، به استقلال و سپاهان نزدیک‌تر شود.

پرسپولیس 2
گل: گئورکی گولسیانی 2+45 و 81

شمس‌آذر یک
گل: حسین گودرزی 47

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (89 - شهاب زاهدی)، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (85 - محمدمهدی احمدی)، میلاد سرلک (85 - سینا اسدبیگی)، دانیال اسماعیلی‌فر، نبیل باهویی (85 - مسعود ریگی)، سعید صادقی (85 - وحدت هنانوف)، گئورگی گولسیانی

شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، امیرمحمد نسایی، عیسی مرادی (70- مصطفی احمدی)، امیرمسعود سرآبادانی، محمدرضا رضایی (84 - محمد پاپی)، حسین گودرزی، صادق بوصبیح، علی‌اصغر اعرابی، هومن ربیع‌زاده، علی آزادمنش

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه