اخبار داغ

بر اساس مفاد قرارداد با باشگاه ایتالیایی؛

ادعای رسانه معتبر «گل»: سردار آزمون قادر به همراهی تیم ملی در جام ملت‌ها نیست!

ادعای رسانه معتبر «گل»: سردار آزمون قادر به همراهی تیم ملی در جام ملت‌ها نیست!
مهاجم ایرانی تیم فوتبال آ.اس.رم ایتالیا برا اساس مفاد قراردادی که با جالوروسی بسته، قادر به همراهی تیم ملی در جام ملت‌ها نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم فوتبال آ.اس.رم ایتالیا که در ابتدای فصل به این باشگاه در سری‌آ پیوسته، اکنون با مشکلی جدی برای همراهی تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2023 در قطر مواجه شده است.

بر اساس گزارش نشریه معتبر GOAL؛ تیم ملی فوتبال ایران ممکن است سردار آزمون را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 در اختیار نداشته باشد. غیبت این مهاجم ایرانی در مسابقات جام ملت‌ها به دلیل مصدومیت نیست، بلکه به خاطر توافقی است که او با باشگاه رُم (عدم همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا) در زمان انتقال قرضی‌اش از بایرلورکوزن به جمع شاگردان ژوزه مورینیو داشته است.

پیش از این امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان قصد داشت طی سفری به پرتغال و ایتالیا، رضایت ژوزه مورینیو و سرجیو کونسیسائو، سرمربیان تیم‌های فوتبال آ.اس.رم ایتالیا و پورتو پرتغال برای همراهی سردار آزمون و مهدی طارمی با تیم ملی در جام ملت‌ها را کسب کند که این اتفاق به دلیل عدم صدور ویزا، تاکنون رخ نداده است.

پیش از این مهدی محمدنبی، نایب‌رئیس اول فدراسیون و سرپرست تیم ملی فوتبال به همراه سرمربی تیم ملی خبر عدم حضور سردار آزمون در اسکواد تیم ملی در جام ملت‌ها را کذب دانسته بودند که حالا با این گزارش، مشخص نیست کدام طرف ماجرا درست است. شخص آزمون هم تاکنون واکنش روشنی به این موضوع نداشته است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه