اخبار داغ

فرمانده سپاه چهارباغ در گفتگو با «تیتر یک»:

دشمن سناریوی فتنه ٨٨ را برای انتخابات مجلس در پیش گرفته است

دشمن سناریوی فتنه ٨٨ را برای انتخابات مجلس در پیش گرفته است
فرمانده سپاه چهارباغ گفت: دشمن با راهبرد‌های ٦‌گانه، عدم مشارکت مردم در انتخابات مجلس اسفند را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حسنیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک»، گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون مردم بصیر ایران بسیاری از فتنه‌های دشمن را خنثی کرده‌اند.

فرمانده سپاه چهارباغ ٩ دی را اوج قله بصیرت و ولایتمداری مردم دانست و افزود: ٩ دی سال ٨٨ مردم بدون دعوتنامه و خودجوش پای آرمان‌های انقلاب ایستادند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دو‌ساله دشمن برای انتخابات و فتنه ٨٨، اظهار داشت: تقلب رمز فتنه دشمن برای سرنگونی نظام اسلامی بود.

حسنیان نوک پیکان دشمن در فتنه ٨٨ را ولایت و اعتمادزدائی نسبت به حاکمیت دانست و تصریح کرد: ملت ایران در ٩ دی ٨٨ ولی را تنها نگذاشتند.

فرمانده سپاه چهارباغ گفت: دشمن به‌دنبال عقب‌نشینی ولایت و ابطال انتخابات بود اما رهبر مظم انقلاب پایبند به قانون و صیانت از آراء بود.

وی با اشاره به اینکه زائیده فتنه ٨٨ در ٩٦، ٩٨ و ١٤٠١ نمایان شد، افزود: بعد از انتخابات ٨٨ اوباما تحریم‌های هوشمند را به فلج کننده تبدیل کردند.

حسنیان اظهار داشت: دشمن سیستم بانکی ایران، واردات، صادرات و ٦٠ نهاد و فرد ایرانی را پس از فتنه ٨٨ تحریم کرد تا کشور ما را منزوی کند.

فرمانده سپاه چهارباغ تصریح کرد: انتخابات اقتدارآفرین و مولفه امنیت است در نتیجه باید از چهار راهبرد مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت غافل نشد.

وی ناامنی و بی‌ثباتی در کشور را راهبرد دشمن مقابل چهار راهبرد مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: راهبرد دوم غرب ناامیدی ملت ایران است.

حسنیان خسته کردن مردم را رهبرد دیگر دشمن دانست و افزود: دشمن در راهبرد اختلاف‌افکنی با قومیت‌ها و مذهب‌ها ناکام مانده است.

این مسئول با اشاره به دوقطبی‌سازی دشمن، اظهار داشت: غرب روی ناکارآمدی نظام سرمایه‌گذاری و شایعه تقلب را مجددا مطرح کرده‌اند.

فرمانده سپاه چهارباغ تصریح کرد: بسیج باید روی مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای تمرکز کنند، البته این مسئله تکلیف شرعی همه ما است.

حسنیان گفت: دشمن عدم کارآمدی مجلس کنونی را هم در دستور کار قرار داده و به عموم القاء می‌کند که در معیشت مردم تاثیرگذار نبوده‌اند.

وی افزود: باید بر اساس گفتمان امامین انقلاب شاخصه‌های فرد اصلح را برای مردم بیان کرد تا میزان مشارکت برای انتخابات حداکثری باشد.

فرمانده سپاه چهارباغ جهاد تبیین را ضروری دانست و اظهار داشت: ملت ایران بصیر هستند و امیدواریم در انتخابات پیش‌رو هم سنگ تمام بگذارند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه