اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

افکار «آذر منصوری» همان افکار «اکبر پونز» است فقط رنگ و لعابش فرق کرده است!

افکار «آذر منصوری» همان افکار «اکبر پونز» است فقط رنگ و لعابش فرق کرده است!
در حالی رئیس جبهه اصلاحات با ژست روشنفکری نسبت به اجرای حکم رویا حشمتی واکنش نشان داده است که به نظر می رسد مواضع او همان مواضعی است که روزی «اکبر پونز» در کشور داشت فقط رنگ و لعابش فرق دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لایحه حجاب و عفاف که این روزها در حال چکش کاری و رفع ایرادات موجود برای ابلاغ قانونی آن است، از جمله مصادیقی به شمار می رود که قوای سه گانه و دستگاه های مختلف نسبت به اجرای آن ملزم شدند. لایحه ای که به باور بسیاری برای تعیین مرزهای فرهنگی در کشور سالها پیش از این باید تصویب و لازم الاجرا می شد.

این در حالی است که از زمان آغاز بررسی این لایحه در مجلس، رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب در داخل کشور و شبکه های معاند همچون بی بی سی ، من و تو و اینترنشنال در خارج مرزهای ایران، هر روز به بهانه هجمه به این لایحه، موج سواری تازه ای را در کشور به راه انداختند تا لایحه حجاب را دستاویز التهاب آفرینی در کشور قرار دهند.

موج سواری رسانه های زنجیره ای به بهانه رویا حشمتی

به تازگی اما، این جریان سوار بر موج رسانه ای، با دستاویز قرار دادن یک خبر غیرمعتبر درباره اجرای حکم شلاق برای «رویا حشمتی» باز هم هجمه علیه لایحه حجاب و عفاف را بهانه ای برای ایجاد التهاب در کشور قرار دادند.

در حالی ادعا می شود که اجرای حکم شلاق برای «رویا حشمتی» به خاطر پوشش نامتعارف و حجاب او بوده است که مرکز اطلاع رسانی قوه قضائیه اعلام کرده است خانم حشمتی در مقطعی با وصل شدن به یک جریان سازمان یافته در خارج از کشور و دریافت مبالغی، در ساعات مشخص در مکان‌های پر رفت و آمد به ترویج اباحه‌گری با وضعیت بسیار زننده در خیابان‌های شهر تهران پرداخته که پس از بازداشت و انجام بازجویی و تحقیقات قضایی موضوع فوق مبنی بر اقدام سازمان یافته در قبال دریافت مبالغی از خارج کشور برای جریحه‌دار نمودن عفت و اخلاق عمومی، اثبات می‌شود.

در این بین برخی اصلاح طلبان رادیکال نیز همصدا با رسانه های معاند نسبت به اجرای حکم وی واکنش نشان داده و به این بهانه بر موضوع حجاب و عفاف تاخ و تاز کردند.

آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات در واکنشی توییتری گفته است: «نمی‌توان مسلمان بود و نسبت به خبر شلاق‌خوردن خانم رویا حشمتی به خاطر حجاب سکوت کرد.» !

تاخ و تاز همفکران اکبر گنجی بر المان های اسلام

 همفکران خانم منصوری البته تندروهایی مانند اکبر گنجی هستند که در ابتدای پیروزی انقلاب در خیابان‌ها پونز به پیشانی زنان بی حجاب می زد و به این دلیل به اکبر پونز معروف است!

حالا ، اما این جریان برای دست و پا کردن خوراک سیاسی بازی خود چاره ندارد که با تغییر موضع ژست روشن فکری در پیش گرفته و در جامعه اسلامی نسبت به المان های اسلام که حجاب یکی از آنهاست تاخ و تاز کند!

اما به هر حال به نظر می رسد اجرای قانون حجاب و عفاف در کشور امری است که بدون هرگونه چشم پوشی باید از سوی دستگاه های مختلف مورد توجه قرار گیرد، قانونی که می تواند علاوه بر استحکام بخشی بر چارچوب خانواده ، در حراست از ساختارهای فرهنگی نیز تاثیرگذار باشد ولو اینکه با ذائقه برخی جریانات سیاسی ناسازگار است. آنگونه که بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمودند اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود بدانید کارتان صحیح است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه