اخبار داغ

برترین های مرحله دوم تست مشخص شدند؛

روئینگ انتخابی تیم ملی| ملایی باز هم غیبت کرد، تیم جاور و نوروزی بدون رقیب اول شد

روئینگ انتخابی تیم ملی| ملایی باز هم غیبت کرد، تیم جاور و نوروزی بدون رقیب اول شد
دومین مرحله تست انتخابی تیم ملی روئینگ بر اساس دستورالعمل انتخاب ورزشکاران اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ملی‌پوشان حاضر در اردوی تیم ملی روئینگ دومین مرحله تست انتخابی خود را در مواد تکنفره و دونفره انجام دادند.

این تست در مواد تکنفره سنگین‌وزن مردان، تکنفره سنگین‌وزن زنان و دونفره سبک‌وزن زنان یعنی مواد مسابقات کسب سهمیه المپیک در مسافت ۲۰۰۰ متر انجام شد.

مهمترین اتفاقات این تست در بخش زنان رخ داد.

نازنین ملایی در آغاز رویینگ یک نفره زنان برای بار دوم غیبت کرد. ملایی باید در لاین 4 و 5 قرار می گرفت و با وجود اعلام نام از سوی داور، غایب بود و بدین ترتیب با توجه به غیبت در تست اول، المپیک پاریس را از دست داد. فاطمه مجلل در هر دو تست انتخابی رویینگ یک نفره اول شد و عازم مسابقات انتخابی المپیک پاریس می‌شود.

در دومین مسابقه  انتخابی تیم ملی رویینگ برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس قایق دونفره مهسا جاور و زینب نوروزی بدون رقیب مسابقه داد و اول شد.

قایق دونفره جاور و نوروزی از امیدهای قایقرانی ایران برای گرفتن سهمیه المپیک پاریس است و در مسابقه انتخابی داخلی هم هیچ کسی حاضر به رقابت با آنها نشد.

نتایج این تست به شرح زیر است:

در رقابت تکنفره سنگین‌وزن مردان حمید رضوانی با زمان ۷:۳۹.۵۴۰ دقیقه اول، علی صادقی با زمان ۸:۰۰.۲۳ دقیقه دوم،آروین دیانتی با زمان ۸:۰۳.۴۲۰ دقیقه سوم، محمدرضا کریمی با زمان ۸:۰۷.۷۲۰ دقیقه چهارم و آریا سلیمان‌پور با زمان ۸:۳۷.۷۳۰ دقیقه پنجم شدند.

در روئینگ تکنفره سنگین‌وزن زنان فاطمه مجلل با زمان ۸:۱۴.۱۱۰ دقیقه، کیمیا زارعی با زمان ۸:۲۰.۹۹۰ دقیقه، و ساقی ملکی با زمان ۸:۳۶.۸۵۰ دقیقه و آیگین کریمی با زمان ۸:۳۶.۹۵۸ دقیقه اول تا چهارم شدند.

در روئینگ دونفره سبک‌وزن زنان نیز مهسا جاور و زینب نوروزی زمان ۷:۳۷.۸۶۰ دقیقه را به ثبت رساندند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه