اخبار داغ

شهردار کرج در گفتگو با «تیتر یک»:

٢ بخش بزرگراه شمالی کرج سال ١٤٠٣ افتتاح ‌می‌شود

٢ بخش بزرگراه شمالی کرج سال ١٤٠٣ افتتاح ‌می‌شود
شهردار کرج گفت: قطعه ۷.۵ کیلومتری بزرگراه شمالی کرج با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد اما دو قسمت دیگر این بزرگراه باید تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد کیانی در گفتگو با خبرنگار گروه سبک زندگی پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک»، گفت: کرج به یک کارگاه بزرگ عمرانی با پروژه‌های بزرگ و کوچک تبدیل شده است.

شهردار کرج افزود: قطعه ۷.۵ کیلومتری بزرگراه شمالی کرج با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد اما دو قسمت دیگر این بزرگراه باید تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

کیانی اظهار داشت: بخشی از بزرگراه که از باغستان آغاز شده و تا بلوار خوارزمی کرج ادامه‌دارد، کمتر از ٦ ماه آینده به قطعه افتتاح شده متصل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قطعه اول اتوبان همت را به کرج متصل می‌کند، تصریح کرد: پل B١ بزرگترین، مرتفع‌ترین، عریض‌ترین و طولانی‌ترین پل ایران است.

شهردار کرج گفت: پیمانکار وعده داد پل B١ را تا شهریور سال ١٤٠٣ تحویل دهد، شهرداری هم به تعهدات مالی خود در این راستا عمل کرده است.

کیانی افزود: دوربین‌های نظارتی در بزرگراه شمالی کرج متصل خواهد شد و گشت‌های کنترل و نظارت پلیس هم تخلفات این محور را به حداقل می‌رساند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه