اخبار داغ

لحظه به لحظه؛

آخرین اخبار از یکصدودومین روز عملیات طوفان الاقصی/ شمار شهدای غزه به 24285 نفر رسید

آخرین اخبار از یکصدودومین روز عملیات طوفان الاقصی/ شمار شهدای غزه به 24285 نفر رسید
تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد یکصدودومین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه مناطق شمالی نوار غزه را هدف حملات توپخانه ای خود قرار داد.

به گزارش خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد یکصدودومین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه مناطق شمالی نوار غزه را هدف حملات توپخانه ای خود قرار داد.

نظامیان صهیونیست بامداد امروز به اردوگاه عسکر در شرق نابلس هم یورش برده بودند که جوانان فلسطینی آنها را با بسته انفجاری هدف قرار دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به اردوگاه عسکرالجدید در اطراف نابلس یورش بردند که طی آن یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله آنها زخمی شد.

حمله نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری

امروز (سه شنبه) کرانه باختری شاهد حملات متعددی میان نیروهای رژیم اشغالگر و فلسطینیان بوده است.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی در یورش بامداد امروز خود به شهرهای مختلف کرانه باختری از جمله طولکرم، اردوگاه نور شمس، شهر طوباس و اردوگاه عسکر در نابلس درگیری‌های شدیدی بین فلسطینی‌ها و نیروهای صهیونیست روی داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به اردگاه عسکرالجدید در اطراف نابلس یورش بردند که طی آن یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله آنها زخمی شد.

همچنین، نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه حملات گسترده خود به مناطق مختلف کرانه باختری در اولین ساعات بامداد سه شنبه، به شهر قلقیلیه یورش بردند.

برخی منابع فلسطینی نیز گزارش دادند که نظامیان صهیونیست از محور غربی رام الله به این شهر یورش بردند، رام الله مقر تشکیلات خودگردان است که همچنان تحت ریاست ابومازن به همکاری امنیتی خائنانه با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

رسانه‌های فلسطینی از درگیری شدید جوانان فلسطینی در نقاط مختلف کرانه باختری با نظامیان صهیونیست خبر می‌دهند که طی این درگیری‌ها شماری دستگیر و مجروح شده‌اند.

افرایش شمار کشته‌های ارتش صهیونیستی به 523 نفر

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل صبح امروز سه شنبه اعلام کرد که یک گروهبان ذخیره ارتش در درگیری‌های جنوب نوار غزه کشته شده و دو نظامی دیگر نیز زخمی شده اند.

با کشته شدن این نظامی، شمار کشته‌های ارتش متجاوز صهیونیست‌‌ها از ابتدای حمله زمینی به غزه به 190 نفر و از زمان 15 مهر (آغاز طوفان الاقصی) تا به امروز 523 نفر افزایش یافت.

بمباران مناطق مسکونی در جنوب نوار غزه

هواپیماهای رژیم اسرائیل ساعتی پیش مناطق مسکونی  «قیزان النجار و البطن السمین» را در شهر خانیونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کرده‌اند.

 فعال شدن آژیرهای هشدار در شمال فلسطین اشغالی

منابع خبری از فعال شدن آژیر هشدار در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

 حملات قایق‌های جنگی رژیم اسرائیل به جنوب غزه

بنا به گزارش خبرگزاری صفا فلسطین، قایق‌های جنگی ارتش رژیم اسرائیل دقایقی پیش ساحل رفح واقع در جنوب غزه را هدف حملات و آتش خود قرار دادند.

 ادعای ارتش صهیونیستی در ورود زمینی به جنوب لبنان

ارتش رژیم اسرائیل مدعی شده است که شب گذشته یک «حمله زمینی» به منطقه مرزی عیتا الشعب واقع در جنوب لبنان انجام داده که اولین حمله از سال 2005 تا به امروز بوده است.

حمله راکتی مقاومت به شهرک‌های صهیونیست نشین

منابع  فلسطینی از حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین خبر داد. شلیک راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین در مجاورت این منطقه در صد و دومین روز از طوفان الاقصی منجر به وارد آمدن خسارت به این شهرک‌ها شده است.

شمار شهدای غزه به 24285 نفر رسید

 وزارت بهداشت غزه اعلام کرد شمار شهدای حملات اسرائیل به نوار غزه از 7 اکتبر (15مهرماه) تاکنون به 24 هزار و 285 نفر رسیده و همچنین تعداد زخمی‌ها نیز در این مدت به 61 هزار و 154 نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت غزه امروز اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی در طی 24 ساعت گذشته مرتکب 15 بار  تجاوز و کشتار در حق ملت فلسطین شده و  158 نفر را در غزه به شهادت رسانده و 320 نفر را مجروح کرده است.

حزب الله لبنان تجمع نظامیان اسرائیلی را در شهرک «افن مناحم» هدف قرار داد

در بیانیه اول مقاومت اسلامی لبنان آمده است، در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار  غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شرافتمند آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز سه سنبه  ساعت 10:45 تجمعات نظامیان رژیم صهیونیستی را در  شرق شهرک «افن مناحم» هدف حملات راکتی قرار داده است.

هدف قرار دادن نفربر زرهی ارتش اسرائیل

گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد که در شمال محله الشیخ رضوان در شهر غزه، یک دستگاه نفربر زرهی ارتش رژیم اسرائیل را با بمب و راکت یاسین 105 هدف قرار داده است.

 زخمی شدن 26 نظامی صهیونیست در نوار غزه طی 24 ساعت گذشته

ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد طی درگیری‌های 24 ساعت گذشته در نوار غزه 26 نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا

منابع خبری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه خبر دادند.

الجزیره گزارش داد که صدای درگیری‌های مسلحانه با تیربار در این اردوگاه شنیده می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه