اخبار داغ

لحظه به لحظه؛

آخرین اخبار از یکصدوسومین روز عملیات طوفان الاقصی/ یورش ارتش رژیم صهیونیستی به طولکرم

آخرین اخبار از یکصدوسومین روز عملیات طوفان الاقصی/ یورش ارتش رژیم صهیونیستی به طولکرم
تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد یکصدوسومین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که جنگنده‌ها و هواپیماهای رژیم اسرائیل از ساعات اولیه بامداد امروز چهارشنبه حملات بی‌امانی را به مناطق مختلفی در نوار غزه انجام دادند.

به گزارش خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد یکصدوسومین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که جنگنده‌ها و هواپیماهای رژیم اسرائیل از ساعات اولیه بامداد امروز چهارشنبه حملات بی‌امانی را به مناطق مختلفی در نوار غزه انجام دادند.

برجای ماندن ده‌ها شهید در بمباران منازل مسکونی نوار غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته حمله‌های خود را از زمین و هوا علیه بخش‌های مختلف نوار غزه شدت داده است.

توپخانه ارتش رژیم اشغالگر به صورت وحشیانه ای اردوگاه‌های البریج و المغازی را که پناهگاه آوارگان فلسطینی در مرکز نوار غزه است هدف حمله‌های خود قرار داد.

در جریان بمباران منازل مسکونی در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه نیز دست کم هفت فلسطینی بی گناه به شهادت رسیده اند.

حمله موشکی اشغالگران در کرانه باختری

این در حالی است که اشغالگران صهیونیست طی ساعت‌های گذشته به صورت گسترده به بخش‌های مختلف کرانه باختری حمله کردند.

عناصر رژیم صهیونیستی با یورش اردوگاه بلاطه واقع در شرق نابلس در کرانه باختری اقدام به تخریب خیابان‌های این اردوگاه کردند.

حمله موشکی به مراکز نظامی رژیم اسرائیل در مزارع اشغالی شبعا

منابع خبری از شلیک موشک از جنوب لبنان به سمت مراکز نظامی اسرائیل در مزارع اشغالی شبعا خبر دادند.
از جزئیات بیشتر این حمله موشکی گزارشی منتشر نشده است.

کشته شدن دو نظامی دیگر صهیونیست در نبرد غزه

ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن یک افسر و یک نظامی دیگر این رژیم در درگیری‌های شب گذشته غزه اذعان کرد.
بر اساس گزارش رسمی با کشته شدن این دو نظامی، شمار کشته‌های ارتش متجاوز صهیونیست‌‌ها از آغاز طوفان الاقصی تاکنون به 525 نفر افزایش یافت.

 ادامه یورش نظامیان صهیونیست به طولکرم

منابع فلسطینی از ادامه یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به طولکرم  و اردوگاه آن در کرانه باختری اشغالی و شنیده شدن صدای انفجار جدید خبر دادند.

 شهادت 3 فلسطینی در حمله پهپادی به اردوگاه بلاطه

منابع خبری گزارش دادند که در پی حمله پهپادی امروز چهارشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس واقع در کرانه باختری اشغالی که طی آن یک خودرو هدف قرار گرفت، سه فلسطینی از جمله دو برادر به شهادت رسیدند.
بر اساس این گزارش، سیف النجمی و یزن النجمی دو برابر فلسطینی به همراه محمد قطاوی در این اقدام تروریستی اشغالگران شهید شده‌اند.

تداوم درگیری در شرق جبالیا

منابع خبری از درگیری مسلحانه بین رزمندگان مقاومت فلسطین با نیروهای اشغالگر صهیونیست در شرق جبالیا واقع در شمال غزه خبر دادند.

انهدام یک دستگاه تانک و بولدوزر رژیم صهیونیستی در خان‌یونس

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که رزمندگان این جنبش یک دستگاه تانک رژیم صهیونیستی از نوع مرکاوا و یک دستگاه بولدوزر این رژیم را با راکت الیاسین 105 در جنوب خان‌یونس هدف قرار داده است.

رزمندگان القسام همچنین توانستند یک یگان پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت ضد نفر در جنوب خان یونس هدف قرار داده و آنگاه با سلاح تیربار با متجاوزان صهیونیست درگیر شوند که در نتیجه آن شماری از آنها به هلاکت رسیده یا زخمی شدند.

بمباران منازل مردم در خان یونس و تخریب گسترده آن

ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر منازل مردم در شهر خان یونس را بمباران کرد که به ویرانی گسترده آن منجر شد و شمار  دیگری از انسانهای بیگناه به خاک و خون کشیده شدند.

تعداد شهدای غزه به 24448 نفر رسید

 وزارت بهداشت غزه اعلام کرد شمار شهدای حملات اسرائیل به نوار غزه از 7 اکتبر (15مهرماه) تاکنون به 24 هزار و 448 نفر رسیده و همچنین تعداد زخمی‌ها نیز در این مدت به 61 هزار و 504 نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته مرتکب 16 بار  تجاوز و کشتار در حق ملت فلسطین شده و  163 نفر را در غزه به شهادت رسانده و 350 نفر را مجروح کرده است.

یک نفربر زرهی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس یک نفربر اسرائیلی را در شرق اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه با راکت الیاسین 105 هدف قرار داد.

حملات هوایی مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه، اطراف شهرک «حولا» در جنوب لبنان را بمباران کردند.

ادامه انتقال نظامیان مجروح صهیونیست از نوار غزه

یگان موسوم به نجات هوایی در ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به انتقال نظامیان مجروح از مناطق درگیری در نوار غزه به بیمارستانهای رژیم اشغالگر ادامه می  دهد.

 ناتوانی و استیصال رژیم صهیونیستی در  رویارویی با مقاومت فلسطین

جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: پناه بردن دشمن به ترورها، ناتوانی آن در رویارویی با رزمندگان مقاومت در صحنه نبرد را اثبات می‌کند.

رژیم صهیونیستی یک جنگ فراگیر علیه ملت فلسطین در کرانه باختری و شهرهایش همانند نوار غزه به راه انداخته است.

عملیات ترور، اعدام میدانی و دیگر ابزار سرکوب تنها سبب افزایش پافشاری مردم ما بر رویارویی با متجاوزان صهیونیست و تعمیق بن‌بست رژیم اشغالگر خواهد شد.

 شهدای بلاطه نابلس به 5 نفر رسید

شهدای حمله پهپادی صهیونیستی به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس واقع در کرانه باختری به 5 نفر افزایش یافت.

پیش از این منابع فلسطینی گزارش داند که در پی حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه بلاطه که طی آن یک خودرو هدف قرار گرفت، سه فلسطینی از جمله دو برادر به شهادت رسیدند.

بازداشت 45 فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی

باشگاه اسرای فلسطینی از بازداشت 45 فلسطینی دیگر از جمله اسرای سابق در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی توسط نظامیان صهیونیست خبر دادند.

بدین ترتیب شمار بازداشت شدگان در کرانه باختری از آغاز نبرد طوفان الاقصی تاکنون به حدود 6000 نفر رسیده است.

 حمله توپخانه‌ای مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک  الخیام در جنوب لبنان را با توپخانه هدف قرار داد.

افزایش آمار شهدای بمباران مستمر خان یونس به 24 نفر

حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خان یونس در جنوب نوار غزه از شب گذشته تاکنون همچنان ادامه دارد به طوری که آمار شهدای این حملات به 24 نفر افزایش یافته است.

افزایش آمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به 360 نفر

آمار شهدای تجاوزات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی از هفتم اکتبر به 360 نفر رسیده است.از ابتدای سال جاری میلادی، 41 فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

اذعان اسرائیل به زخمی شدن 35 نظامی طی ساعات گذشته

ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن 35 نظامی طی ساعات گذشته در رویارویی با رزمندگان مقاومت اعتراف کرد.

یورش نظامیان صهیونیست به شهرک یاسوف در کرانه باختری

 نظامیان رژیم صهیونیستی امروز به شهرک یاسوف در نزدیکی سلفیت واقع در کرانه باختری حمله ور شدند.

تلفات سنگین به نظامیان صهیونیست در محورهای مختلف

گردانهای قسام شاخه نظامی حماس: رزمندگان ما پس از بازگشت از مناطق درگیری در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه، تاکید کردند که 6 دستگاه تانک مرکاوا و یک نفربر زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در یک ماموریت مشترک با سرایاالقدس(شاخه نظامی جهاد اسلامی) منهدم کردند.

همچنین رزمندگان ما، چهار نظامی صهیونیست را که در منزلی سنگر گرفته بودند، با گلوله هدف قرار دادند. یک یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی متشکل از هفت نظامی با راکت TBG از نقطه صفر هدف قرار گرفتند.

رزمندگان مقاومت همچنین یک راکت ضد نفر با عنوان رعدیه را به سمت گروهی از نظامیان صهیونیست پرتاب کرده و آنها را به هلاکت رساندند.

همچنین مواضع و تجمعات نظامیان دشمن در محورهای مختلف با تعداد زیادی خمپاره درهم کوبیده شد.

یورش ارتش رژیم صهیونیستی به طولکرم

ارتش رژیم صهیونیستی نیرو و ادوات نظامی زیادی را به سوی اردوگاه طولکرم گسیل داشته است.
به گفته منابع خبری، یک نظامی صهیونیست در جریان درگیری با جوانان مقاوم در طولکرم زخمی شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه