اخبار داغ

بازیکنان باید مشکل سربازی را برطرف کنند؛

شمسایی: اردوی تیم ملی فوتسال را دیرتر برگزار می‌کنیم/ لژیونرها را برای جام ملت‌ها نیاز داریم

شمسایی: اردوی تیم ملی فوتسال را دیرتر برگزار می‌کنیم/ لژیونرها را برای جام ملت‌ها نیاز داریم
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از 4 لژیونر 3 بازیکن سرباز هستند و وظیفه آنهاست که خودشان پیگیر کارشان باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در حاشیه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: لیگ را زیر نظر داریم و به چیزهایی که در این مدت یک سال نیاز داشتیم، رسیدیم. تورنمنت‌های مختلفی برگزار کردیم و در هر تورنمنت 28 بازیکن مختلف را دعوت کردیم که آخرینش بازی با روسیه بود که بازیکنان خود را محک جدی زدیم. قرار بود در فیفادی بهمن‌ماه اردوی خود را برگزار کنیم که با کمیته فوتسال صحبت شد لیگ ادامه پیدا کند و ما دوازدهم و سیزدهم اسفند بعد از اتمام لیگ و بعد از 10 روز استراحت از 24 اسفند بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار گیرند.

وی در ادامه بیان داشت: همچنان به دنبال حضور لژیونرها در بازی‌های آسیایی هستیم و پیگیری‌ها از طرف فدراسیون در حال انجام است و من باز هم اعلام می‌کنم از 4 لژیونر سه بازیکن سرباز هستند و وظیفه آنهاست که به خاطر کشورشان خودشان پیگیر کارشان از باشگاه خود باشند. طیبی همچنان جزو ارکان اصلی تیم است که مشکلی با آن نداریم.

شمسایی درباره شرکت تیم‌های در تورنمنت‌های آسیایی عنوان داشت: در مسابقات آسیایی و انتخابی جام جهانی 2024 همه تیم‌های ملی که حضور دارند انتحاری و به دنبال کسب سهمیه جام جهانی هستند. لژیونر جزو ارکان اصلی ما هستند البته سایر بازیکنان را زیر نظر داریم. ان‌شاءالله 25 نفر نهایی را قبل از بازی‌های آسیایی آماده می‌کنیم. وقتی ما 25 نفر نهایی را به AFC اعلام می‌کنیم، دیگر نمی‌توانیم فردی را جایگزین کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: قرار است از 24 اسفند با 14 بازیکن اردوی خود را آغاز کنیم و با همین 14 بازیکن راهی تورنمنت ویتنام شویم و سه بازی دوستانه با ویتنام، مراکش  و نیوزلند داشته باشیم. این تورنمنت کمک خوبی به تیم ملی در بازیهای آسیا است و قبل از مسابقات آسیایی برای تیم ملی لازم است. ویتنام یکی از تیم های مدعی برای حضور در جام جهانی است و دو دوره در جام جهانی حضور داشته. مراکش که تیمی مشخص است و نیوزلند که صعودش به جام جهانی قطعی شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه