اخبار داغ

مشاور خانواده در گفتگو با «تیتر یک» مطرح کرد:

سبک زندگی غربی و افزایش ازدواج سفید

سبک زندگی غربی و افزایش ازدواج سفید
مشاور خانواده گفت: ازدواج سفید در سایه ترویج سبک زندگی غربی در کشور روند صعودی دارد و باید با جهاد تبیین مانع این امر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهیلا قادری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک» گفت: ازدواج سفید در سایه ترویج سبک زندگی غربی در کشور روند صعودی دارد و باید با فرهنگ‌سازی و جهاد تبیین جلوی این مهم را گرفت.

مشاور خانواده ادامه داد: در ازدواج سفید دختر و پسر در کنار هم زندگی می‌کنند، در مناسبت‌های مختلف برای همدیگر کادو می‌خرند، با همدیگر مسافرت و مهمانی می‌‎روند اما هیچ تعهدی نسبت به یکدیگر ندارند.

وی افزود: یکی از دلایل افزایش آمار سقط‌های غیرقانونی در کشور به موضوع ازدواج سفید برمی‌گردد.

قادری تصریح کرد: آمار بالای فرزندان بدون پدر و مادر در غرب به ازدواج سفید مربوط است و بیشترین آسیب این نوع ازدواج به بانوان برمی‌گردد.

این مشاور گفت: دخترانِ جوان به هیچ عنوان تن به ازدواج سفید ندهند، زیرا درگیر آسیب‌های این ازدواج می‌شوند و گاهی تا آخر عمر به دلیل این تصمیم تنها می‌مانند.

وی ادامه داد: امروز دشمن تمام ظرفیت خود را به صحنه آورده تا خانواده اصیل ایرانی را از مدار اصلی منحرف کند و ما باید با تبیین و روشنگری جوانان را متوجه سبک زندگی غربی کنیم.

قادری افزود: امروز آمار بالای مجردین در کشور نگران‌کننده است و باید پای درد دل جوانان نشست و بستر ازدواج را برای آن‌ها فراهم کرد.

این مشاور تأکید کرد: ازدواج بستر امنی برای زن و مرد است تا در آن نهاد احساسات و عواطف خود را ابراز کرده و زندگی شیرینی را تجربه کنند.

وی گفت: انتخاب صحیح در ازدواج سرنوشت‌ساز است و اگر این مهم به درستی صورت گیرد، زن و مرد با شناخت ویژگی‎‌های همدیگر می‌توانند زندگی شیرینی را تجربه کنند.

قادری در پایان اظهار داشت: غرب از نداشتن نهاد خانواده متضرر شده و آمار آسیب‌های اجتماعی در این کشور‌ها بیداد می‌کند، بنابراین خانواده در کشور ما مؤلفه قدرت نظام است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه