اخبار داغ

معرفی فروشگاه اینترنتی 10 گلد گالری

معرفی فروشگاه اینترنتی 10 گلد گالری
معرفی فروشگاه اینترنتی 10 گلد گالری

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از گذشته تا کنون طلا به‌‌عنوان یکی از نمادهای زیبایی که می‌تواند جنبه سرمایه‌گذاری هم داشته باشد، مطرح بوده است. از طرفی زیورآلات طلا در فرهنگ ما نیز همواره مورد توجه افراد، به ویژه خانم‌ها قرار گرفته‌اند. اما مهمترین نکته در رابطه با خرید طلا، خرید از یک فروشگاه معتبر است. فروشگاه ۱۰ گلد گالری به ‌عنوان یک فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات با ارائه انواع زیورآلات، پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای بوده و امکان یک خرید آسان و بی‌دردسر را با تحویل درب منزل، برای شما فراهم می‌آورد. با توجه به اینکه در سال‌های اخیر قیمت طلا به طرز چشم‌گیری افزایش یافته است، خرید نقدی آن برای همه ممکن نیست. در این میان ۱۰ گلد گالری امکان خرید اقساطی طلا را نیز تحت شرایطی برای شما فراهم آورده است. با این کار می‌توانید هم از طلا به عنوان زیورآلات استفاده کنید و هم با خرید اقساطی از ارزش پول خود در برابر تورم محافظت نمایید. در این مقاله، به معرفی این فروشگاه معتبر و شرایط خرید از آن می‌پردازیم؛ با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

خرید طلا از فروشگاه 10 گلد گالری

فروشگاه ۱۰ گلد گالری، یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در زمینه عرضه انواع طلا و جواهرات است که با سال ها سابقه در این زمینه با در نظر گرفتن سلایق مختلف و مدل‌های روز، شیک‌ترین مدل‌ها را برای خرید در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. ۱۰ گلد گالری زیرمجموعه فروشگاه اینترنتی ۱۰ کالا محسوب می‌شود و با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات و زیورآلات طلا، برای تمامی گروه‌های سنی، خریدی آسان را برای افراد فراهم می‌کند. همچنین با فراهم آوردن امکان خرید نقدی و خرید اقساطی طلا به بهترین شکل پاسخ‌گوی نیاز افراد جامعه است.

امکان خرید طلا از فروشگاه ۱۰ گلد گالری به دو شکل خرید نقدی و خرید اقساطی طلا وجود دارد. در فروشگاه ۱۰ گلد گالری طلا بر حسب نرخ طلای روز محاسبه شده و محصولات با بالاترین کیفیت تولید و عرضه می‌شوند. برای خرید طلا از این فروشگاه اینترنتی، فقط کافی است به وب سایت آن مراجعه کرده و دسته بندی محصولات را مشاهده نمایید. تمامی زیورآلات طلا در دسته بندی ست و نیم ست، گردنبند، انگشتر، دستبند، گوشواره، پابند طلا، آویز ساعت زنانه، گالری آقایان و گالری کودک قرار گرفته‌اند، که با کلیک کردن بر روی هر کدام از این دسته بندی‌ها می‌توان به محصولات آن دسته، دسترسی پیدا کرد.

همچنین گزینه برندها که در آن دسته‌بندی محصولات طلا بر اساس برندهای تولید کننده صورت گرفته است نیز در بین گزینه‌ها در صفحه اصلی وجود دارد. به علاوه در کنار آن، شاهد گزینه خرید اقساطی طلا هستیم. که در ادامه مطلب به شرح چگونگی خرید اقساطی طلا از فروشگاه ۱۰ گلدگالری خواهیم پرداخت.

علاوه بر دسته بندی محصولات، گزینه جستجوی محصولات نیز در سایت قرار گرفته است که می‌توان با تایپ کردن نام محصول مورد نظر در این قسمت،  محصول را به راحتی در سایت فروشگاه، پیدا کرده و نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام نمود. در واقع فروشگاه ۱۰ گلد گالری یک ویترین آنلاین برای خرید نقد و اقساطی طلا و جواهرات است که با گردآوردن باکیفیت‌ترین جواهرات در یک‌جا، امکان مشاهده و مقایسه محصولات را فراهم آورده و انتخاب و خرید را برای شما آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند.

شرایط اقساطی خرید طلا از فروشگاه 10 گلد گالری

همان‌طور که می‌دانید طلا یکی از دارایی‌های امن محسوب می شود که در زمان تورم و چالش‌های اقتصادی منعطف بوده و کمتر از سایر دارایی‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرد، به همین دلیل می‌تواند راهی ایمن برای سرمایه گذاری محسوب شده و از پول شما در برابر تورم محافظت کند. همچنین با استفاده از این فلز ارزشمند انواع زیورآلات و اکسسوری‌های چشم‌نواز ساخته می‌شوند که ضمن ماندگاری بالا، کالایی ارزشمند محسوب می‌شوند.

متاسفانه در سال‌های اخیر تورم رشد چشم‌گیری داشته و قیمت ارز بسیار گران‌تر شده است. این شرایط موجب شده که قیمت طلا نیز افزایش چشم‌گیری پیدا کند. در چنین شرایطی که بسیاری از افراد قادر به پرداخت کل مبلغ طلا به شکل نقدی نیستند، روش خرید اقساطی طلا این مشکل را رفع کرده است. همچنین بسیاری از افراد مانند کارمندان که حقوق خود را به صورت ماهیانه دریافت می کنند، با خرید اقساطی راحت‌تر هستند و می‌توانند محصول مورد نظر خود را به این شکل خریداری نمایند. به همین دلیل فروشگاه ۱۰گلد گالری در کنار امکان خرید نقدی، امکان خرید اینترنتی اقساطی طلا را نیز به منظور رفاه حال هم‌وطنان فراهم آورده است. این فروشگاه چندین روش مختلف برای خرید قسطی طلا و جواهرات، در نظر گرفته است. در ادامه به روش‌های خرید اقساطی طلا از این فروشگاه می‌پردازیم.

خرید اقساطی طلا از طریق چک صیادی

مطابق این روش، در قدم اول باید با تماس با کارشناسان فروش و یا از طریق مراجعه به وبسایت و صفحه اینستاگرام فروشگاه ۱۰ گلد گالری، محصول مورد نظر خود را از طریق دسته بندی محصولات انتخاب کنید. پس از آن موارد مورد نیازی که برای خرید اقساطی طلا باید برای بخش مالی ارسال کنید، در قسمت فرم استعلام سایت مشاهده کرده و نسبت به فراهم آوردن و ارسال آن مدارک اقدام کنید.

در مرحله بعد، اگر استعلام چک شما، توسط کارشناسان فروشگاه مورد تایید قرار گرفت، پیش فاکتور خرید شما توسط ثبت می‌شود. سپس شما باید بر اساس اطلاعات درج شده در پیش فاکتور ، مبلغی را به عنوان پرداخت اولیه واریز کرده و فیش واریزی را برای کارشناس فروش ما ارسال نمایید.

پس از پرداخت مبلغ اولیه، پیش قسط سفارش برای شما ثبت شده و ساخت محصول مورد نظر شما آغاز خواهد شد. این کار در حدود بعد 10 روز کاری زمان می‌برد. پس از ساخت سفارش شما و محاسبه گرم و قیمت نهایی آن به شکل دقیق، فاکتور نهایی صادر می‌شود.

در این مرحله شما باید متناسب با مبلغی که برای اقساط ماهیانه در فاکتور درج شده است، 5 برگ چک صیادی، ثبت کنید و پس از این کار، محصول طلای شما همراه با فاکتور نهایی ارسال می‌شود.

خرید اقساطی طلا با ضمانت قرار دادن طلای کار کرده

روش دیگری که فروشگاه ۱۰ گلد گالری برای خرید انواع محصولات برای شما فراهم آورده، خرید اقساطی طلا با ضمانت قرار دادن طلای کار کرده است. این روش برای افرادی مناسب است که نمی‌توانند از چک استفاده کنند. مطابق این روش ابتدا با کمک گرفتن از کارشناسان فروش و یا از طریق مراجعه به وبسایت و پیج اینستاگرام فروشگاه ۱۰ گلد گالری باید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مرحله‌ی بعدی این است که باید عکس محصول طلای کارکرده خود که می‌خواهید به عنوان ضمانت قرار بدهید، همراه با فاکتور آن برای کارشناسان ما ارسال نمایید. موارد درج شده در فاکتور باید با طلای کار کرده از نظر قیمت و گرم برابر باشند.  

بعد از تایید موارد ارسال شده توسط کارشناسان فروشگاه ۱۰ گلد گالری، باید مبلغی معین را به‌عنوان پیش پرداخت واریز کنید و تا ثبت سفارش شما انجام شود.

بلافاصله بعد از ثبت سفارش، ساخت طلا مورد نظر شما شروع می‌شود که این مرحله در حدود ۱۰ روز کاری زمان می‌برد.

در نهایت هم  بعد از اینکه محصول آماده شد، قیمت نهایی آن محاسبه شده و اقساطی که باید ماه به ماه بپردازید، مشخص می‌شوند. پس از ثبت فاکتور نهایی، باید طلای کارکرده خود را به عنوان ضمانت تا پایان پرداخت ماهانه اقساط نزد مجموعه ما قرار دهید و محصول شما به همراه فاکتور نهایی به شما تقدیم خواهد شد.

خرید اقساطی طلا بدون وجود چک یا طلای کارکرده

این روش که آخرین روش برای خرید اقساطی طلا از فروشگاه اینترنتی ۱۰ گلد گالری محسوب می‌شود، یکی از محبوب‌ترین روش‌های خرید اینترنتی طلا به شمار می‌آید. در این روش بعد از انتخاب کالا به کمک کارشناسان فروشگاه و یا از طریق مراجعه به وبسایت و یا پیج اینستاگرام، باید مبلغی معین را به عنوان پیش پرداخت خرید محصول مورد نظر خود واریز کنید.

سپس یک رسید رسمی که دارای سربرگ مجموعه بوده و توسط مدیریت فروشگاه مهر و امضا شده است، به شما تقدیم می‌شود. مطابق این روش، تا پایان پرداخت آخرین قسط از اقساط ماهیانه، محصول به عنوان ضمانت نزد فروشگاه ۱۰ گلد گالری باقی می‌ماند. پس از آن‌که پرداخت اقساط کامل شد، طلای شما به همراه فاکتور به شما تقدیم می شود.

مهمترین نکات در هنگام خرید اقساطی

در هنگام خرید اقساطی طلا باید به یک سری نکات توجه نمایید، تا بتوانید خریدی ایمن و بی‌دردسر داشته باشید.

  • مطالعه فاکتور و قرارداد فروشگاه برای خرید اقساطی به صورت دقیق بسیار مهم است. باید شرایط و مفاد قرارداد را به‌خوبی مطالعه کنید و سوالات خود را از کارشناسان بپرسید تا هیچ‌گونه ابهامی در ذهنتان باقی نماند. به مدت زمان بازپرداخت اقساط، نرخ کارمزد یا سود محصولات، هزینه ساخت طلا، شرایط فسخ قرارداد و هرنوع هزینه اضافی توجه کنید.
  • پیش از خرید طلا به صورت قسطی، از اعتبار فروشگاه اطمینان پیدا کنید. برای این کار می توانید به نظرات خریداران قبلی در شبکه های اجتماعی مانند پیج اینستاگرام فروشگاه مراجعه کنید. همچنین مجوز فروشگاه را چک کنید تا بتوانید بدون تردید و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.
  • تعداد قسط‌ها، مبلغ آن‌ها و زمان مورد نظر برای پرداخت اقساط را در نظر بگیرید.
  • از شرایط لغو قرارداد آگاهی پیدا کنید و مطمئن شوید که این شرایط به درستی در قرارداد ذکر شده است.

فروشگاه اینترنتی ۱۰ گلد گالری به عنوان یک فروشگاه معتبر کلیه شرایط را برای اطمینان خاطر شما از خرید قسطی طلا به بهترین شکل فراهم آورده است. به یاد داشته باشید که خرید اقساطی طلا از فروشگاه ۱۰ گلد گالری با مزایای زیر همراه است:

  • تثبیت نرخ طلا: با فراهم آمدن امکان پرداخت اقساطی و خرید طلا از طریق فروشگاه ۱۰ گلد گالر، قیمت طلا در همان زمان سفارش برای شما تعیین شده و تثبیت خواهد شد. به این معنی که دیگر هیچ‌گونه نگرانی از بایت افزایش قیمت طلا نخواهید داشت.
  • ثبت سفارش با حداقل پیش پرداخت: فروشگاه ۱۰ گلد گالری با در نظر گرفتن حداقل میزان پیش پرداخت، امکان خرید برای افرادی که بودجه کمتری دارند هم فراهم کرده است.
  • پس‌انداز و سرمایه‌گذاری: خرید اینترنتی طلا به روش قسطی یکی از روش‌های پس انداز و حفظ سرمایه محسوب می‌شود، زیرا با پرداخت مبلغی کم و بدون هیچ هزینه اضافی می‌توانید محصول طلا را خریداری کرده و پول خود را از اثرات تورم در امان نگاه دارید.

 تفاوت خرید اینترنتی طلا با خرید حضوری طلا

همان‌طور که ‌می‌دانید با پیشرفت علم و تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت، حوزه ارتباطات نیز پیشرفت زیادی کرده است و امروزه انواع فروشگاه های اینترنتی به عرضه محصولات متنوع با قیمت‌های مختلف مشغول هستند. در این میان خرید طلا و جواهرات نیز به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه برای خریداران فراهم شده است. این روش موجب صرفه جویی در زمان شما شده و شما را از دردسرهای مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها و صرف وقت و انرژی بسیار برای خرید حضوری، نجات می‌دهد.

اما ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که خرید طلا به شکل اینترنتی با خرید طلا به صورت حضوری چه تفاوت‌هایی دارد. در خرید اینترنتی طلا می‌توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه دسته بندی محصولات طلا و جواهر را مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. سپس پس از تکمیل فرم خرید و درج مشخصات و آدرس خود، به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت شده و پرداخت خود را به صورت نقدی انجام می‌دهید. برخی فروشگاه‌ها مانند فروشگاه ۱۰ گلد گالری امکان خرید اقساطی را نیز فراهم آورده است که می‌توانید مطابق شرایط ذکرشده برای خرید اینترنتی قسطی، عمل کرده و خرید خود را انجام دهید. پس از طی مراحل خرید نقدی و یا اقساطی در عرض چند روز کاری، محصول به همراه فاکتور برای شما ارسال خواهد شد.

در خرید حضوری طلا، باید به فروشگاه‌های حضوری معتبر در سطح شهر خود مراجعه کرده و از طریق جستجو در فروشگاه‌ها محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از پرداخت مبلغ آن، خرید خود را انجام دهید. به طور کلی از تفاوت‌های این دو روش، می توان به موراد زیر اشاره کرد:

  1. تجربه انتخاب از بین محصولات متعدد در خرید اینترنتی

در خرید اینترنتی بهترین محصولات توسط فروشگاه برای شما گردآوری شده و امکان دسترسی به انواع محصولات تنها با یک کلیک برای شما ایجاد می‌شود. بنابراین در خرید اینترنتی طلا و جواهر محدودیت ها تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و می‌توانید از بین گزینه های متعدد با توجه به سلیقه خود، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

  1. امکان مقایسه انواع طلا و جواهر

در خرید اینترنتی می‌توانید از طریق مقایسه محصولات طلای مختلف از نظر ظاهر و اطلاعات درج شده، اطلاعات مفیدی در این مورد کسب کنید. با مشاهده محصولات و مقایسه آن‌ها اطلاعاتی در مورد جزئیات آن‌ها نظیر نوع سنگ یا مروارید، طرح محصولات و ویژگی‌های آن‌ها و… امکان یک خرید ایمن برای شما فراهم می‌شود.

  1. امکان سفارش ساخت جواهر در خرید اینترنتی طلا

در خرید اینترنتی طلا و جواهرات، برخی فروشگاه‌ها امکان سفارش دادن ساخت جواهر بر اساس جزئیات مورد نظر شما را فراهم می‌کنند و این یک حسن بزرگ برای مشتریان مشکل پسند است که به دنبال طرح‌هایی خاص هستند.

  1. امکان سفارش بدون محدودیت زمانی در خرید اینترنتی

همان‌طور که می‌دانید، بازارها و فروشگاه‌های خرید و فروش حضوری طلا، تنها در ساعت های خاصی از شبانه روز باز هستند و فعالیت می‌کنند. اما فروشگاه‌های اینترنتی طلا و جواهرات همواره و به صورت شبانه روزی در دسترس شما قرار دارند و نیازی به حضور فیزیکی شما در فروشگاه نیست.

  1. روش‌های پرداخت مختلف

برخی فروشگاه‌های اینترنتی نظیر ۱۰ گلد گالری امکان پرداخت از طریق روش‌های نقدی و قسطی را فراهم آورده اند تا امکان خریدی آسان و لذت بخش را برای شما فراهم آورند و دغدغه خریداران را تا حد زیادی کاهش دهند.

البته باید به این نکته توجه کنید که به دلیل اینکه امروزه فروشگاه‌های اینترنتی زیادی به وجود آمده اند، باید دقت کنید تا خرید خود را تنها از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید. در غیر این‌صورت ممکن است متحمل ضرر و زیان شده و فریب بخورید.

سخن پایانی

فروشگاه ۱۰ گلد گالری یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در زمینه خرید نقد و اقساطی طلا و جواهرات است و زیر مجموعه فروشگاه اینترنتی ۱۰ کالا به شمار می‌آید. این فروشگاه با سال‌ها سابقه در زمینه فروش و عرضه طلا و جواهرات هموراه توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورده و در جهت ارتقای کیفیت کار خود بکوشد. همان‌طور که در این مقاله ذکر شد؛ فروشگاه ۱۰ گلد گالری امکان خرید اقساطی طلا را به سه روش متفاوت برای شما فراهم کرده است تا با هر بودجه‌ای بتوانید سفارش خود را ثبت کرده و از مزایای خرید اقساطی طلا از این فروشگاه مانند خرید اقساطی بدون نیاز به چک، تثبیت قیمت طلا و پس‌اندازی ایمن، امکان مشاوره تلفنی و ساخت طلای سفارشی برخوردار شوید.

همچنین امکان خرید با حداقل پیش پرداخت، امکان خرید طلای کم اجرت و پرداخت با حداقل سود مشارکت از دیگر مزایای خرید اقساطی طلا از طریق فروشگاه اینترنتی ۱۰ گلد گالری محسوب می‌شود. از طریق فروشگاه ۱۰ گلد گالری می‌توانید به امکان طرح تعویض طلای قدیمی با نو دست یافته و از مزایای این روش نیز بهره‌مند شوید. این فروشگاه با گردآوری کالکشن های جدید از برندهای مطرح طلا و جواهرات بهترین‌ها را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد تا با مشاهده و مقایسه محصولات، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه