اخبار داغ

6 مدل از جدید ترین درب ورودی ساختمان

6 مدل از جدید ترین درب ورودی ساختمان
اگر به فکر تعویض درب ورودی ساختمان خود افتاده اید یا در حال ساختمان سازی به مرحله انتخاب و خرید درب ورودی ساختمان رسیده اید ، این مقاله را بخوانید. ما در این مقاله سبک ها و مدل های درب ورودی آپارتمان را معرفی کردیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اگر به فکر تعویض درب ورودی ساختمان خود افتاده اید یا در حال ساختمان سازی به مرحله انتخاب و خرید درب ورودی ساختمان رسیده اید ، این مقاله را بخوانید. ما در این مقاله سبک ها و مدل های درب ورودی آپارتمان را معرفی کردیم

درب ورودی ساختمان مدرن

سبک مدرن همیشه جزء پرطرفدارترین سبک های درب های ورودی ساختمان و درب لابی بوده است. این سبک از مواد با تنوع بالا ساخته شده است مانند ترمووود ، رویه های فلزی ، شیشه سکوریت و کامپوزیت یا ترمووود از بیشترین محصولات دسته درب ورودی مدرن می باشد که قابلیت ترکیب با انواع سبک ها و رنگ های مختلف می باشد.

در سبک مدرن درب ورودی فلزی و شیشه سکوریت که از جدیدترین درب های ورودی به حساب می آید به دلیل استفاده از ورق های فلزی یا شیشه سکوریت به عنوان رویه درب مناسب استفاده برای ساختمان هایی که درب ورودی آن ها در فضای بیرونی ساخته می شود و در مجاور بارش باران یا تابش آفتاب می باشد که در تصویر نمونه از درب ورودی ساختمان مدرن را مشاهده می کنید.

 

درب ورودی ساختمان چوبی

درب چوبی همیشه طرفداران خود را بین کلاسیک پسندان داشته است. استفاده از چوب طبیعی هم نمای چوب به آپارتمان شما می دهد و هم گرمای خاصی به محیط شما می دهد. استفاده از چوب مزیت زیادی دارد که به تازگی در سبک مدرن و نئوکلاسیک ساخته می شود و از چوب های مختلفی راش ، بلوط ، گردو برای ساخت انواع درب ضد سرقت برای ورودی ساختمان ساخته می شود که در بخش زیر نمونه ای از درب ورودی چوبی را مشاهده می کنید.

 

  درب ورودی ساختمان فلزی

 درب ورودی فلزی علاوه بر زیبایی ساختمان شما ، ویژگی کاربردی هم دارد که در این محصولات از ورق های فلزی به عنوان رویه درب استفاده می شود که با کمک رنگ ضخیم الکترواستاتیک و پخته شدن در کوره های مخصوص ، این درب ها مقاوم در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف مانند بارش باران مستقیم و شدید و تابش نور خورشید می باشد و مناسب برای مناطق شرجی و مرطوب مانند مناطق شمالی کشور و مناطق جنوبی کشور مانند استان هرمزگان ، استان خوزستان ، استان سیستان و بلوچستان و بوشهر که در مجاورت دریا می باشد و گرما شدیدی دارند مناسب می باشد.

 

ما در این مقاله سه مدل از انواع مدل های درب ورودی ساختمان مجموعه اهورا درب را معرفی کردیم که امیداریم در انتخاب درب مناسب شما کمک کرده باشیم.

برای مشاهده لیست قیمت و محصولات درب ورودی ساختمان اهورا درب روی لینک کلیک کنید و یا برای مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با شماره 88449064-021 تماس حاصل فرمایید.

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه