اخبار داغ

کشف انواع کالاهاي اساسي از انباری در تهران

کشف انواع کالاهاي اساسي از انباری در تهران
رئيس پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ از کشف احتکار انواع کالاهاي اساسي از يک انبار کالا به ارزش 10 ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ کارآگاه  " مهدي افشاري " با اعلام اين خبر بيان داشت: در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و مبارزه با احتكار کالاهاي اساسي، کارآگاهان پليس امنيت اقتصادي  تهران  با انجام کارهاي اطلاعاتي از وجود يک انبار احتکار کالاهاي اساسي و مواد غذايي در محدوده " شاد آباد" تهران  مطلع شدند.
وي اظهار داشت: کارآگاهان اين پليس در بازديد از انبار شناسايي شده، مقادير زيادي از کالاهاي اساسي و مواد غذايي از جمله قند، چاي و برنج در برندهاي مختلف کشف کردند.
رئيس پليس امنيت اقتصادي  تهران با اشاره به اينکه در اين عمليات پليسي 15 تن کالاي احتکار شده کشف شد افزود: در ادامه تحقيقات پليسي مالک انبار شناسايي و دستگير شد.
وي افزود: کارشناسان ارزش کشفيات مذکور را 10 ميليارد ريال برآورد کردند و همچنين با تکميل پرونده متهم براي  سير مراحل قانوني  به مرجع قضائي معرفي شد.
سرهنگ افشاري  با بيان اينکه قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادي و نوسان قيمت کالاها خواهد شد، از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و ارز و ساير مسائل امنيتي با پليس همکاري کرده و هرگونه اطلاعات و اخباري را در اسرع وقت به مرکز فوريت هاي پليسي110 و يا مراجع قضائي اطلاع دهند

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه