اخبار داغ

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی:

سامانه 137پلاس سنگر خدمت‌رسانی به شهروندان است

سامانه 137پلاس سنگر خدمت‌رسانی به شهروندان است
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی گفت: سامانه 137 پلاس یک سنگر خدمت‌رسانی به شهروندان است و عوامل اجرایی نواحی هم درخط مقدم این خدمت‌رسانی حضور دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از مرکز سامانه 137پلاس، رضا ناصری سرای در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی سامانه 137 پلاس شهرداری منطقه 10 گفت: از تلاش‌های صورت‌گرفته توسط همکاران اجرایی سامانه 137 پلاس کمال تشکر را دارم و معتقدم سامانه 137 پلاس یک سنگر خدمت‌رسانی به شهروندان است و عوامل اجرایی نواحی هم درخط مقدم این خدمت‌رسانی حضور دارند.

وی با بیان اینکه در طول سال گذشته تلاش شد تا اقدامات سامانه 137 پلاس و عوامل اجرایی آن به ایجاد امید در میان شهروندان بیانجامد، افزود: آمارها حاکی از آن است که نگاه شهروندان نسبت به مجموعه مدیریت شهری در حال تغییر است و با خدماتی که صورت پذیرفته، امیدواری مردم تقویت شده است.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ادامه داد: سال گذشته بیشترین تعداد اقدامات فوریتی توسط اکیپ‌های فوریت‌های شهری سامانه 137 پلاس در طول 18 سال اخیر صورت گرفت که این موضوع جای قدردانی دارد.
ناصری سرای با تأکید بر پیگیری مطالبات عوامل اجرایی سامانه 137 پلاس خصوصاً عوامل اجرایی مناطق و نواحی گفت: در جریان مطالبات همکاران در مناطق و نواحی هستیم و امیدوارم بتوانیم این مطالبات را با همکاری سایر بخش‌های شهرداری تهران پاسخ دهیم.
لازم به ذکر است که در پایان این مراسم از عوامل اجرایی سامانه 137 شهرداری منطقه 10 تقدیر شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه