اخبار داغ

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ :  

از نگاه کردن به حادثه خودداری نمایید / راه را برای حضور تیم های امدادی و پلیس باز بگذارید  

از نگاه کردن به حادثه خودداری نمایید / راه را برای حضور تیم های امدادی و پلیس باز بگذارید  
سه حادثه باعث ایجاد ترافیک مقطعی شد ولی با حضور به موقع تیم های راهور روان سازی ترافیک انجام شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا:سرهنگ فیروز کشیر ضمن اعلام جزییات این حوادث گفت :  سه حادثه صبح امروز در سه نقطه از شهر تهران روی داد که باعث ایجاد ترافیک مقطعی در این معابر گردید که البته با حضور به موقع و سریع تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در محل ، ترافیک روان سازی و از بروز حوادث ناگوار به جد جلوگیری گردید .  
وی ادامه داد : در ساعت 06:25 در محدوده آفریقا به جنوب ورودی خیابان عاطفی غربی بعلت نقص فنی یکدستگاه کاتو محدودیت ترافیکی اعمال گردید . 
سرهنگ کشیر افزود : همچنین در ساعت 06:40 در مسیر بزرگراه امام رضا(ع) به غرب قبل از خاوران - روبروی تالار به دلیل ریزش سنگ و نخاله در سطح سواره رو شاهد حجم بار ترافیک در این مقطع بودیم  
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : همچنین در ساعت 08:05 در محدوده بزرگراه بسیج به شمال نبش خیابان رحیمی به دلیل نقص فنی یک دستگاه کامیون کشنده شاهد حجم بار ترافیک در این مقطع می باشیم . 
وی بیان داشت : در حادثه اول تیم منطقه 3 ، در حادثه دوم تیم منطقه 15 و در حادثه سوم تیم منطقه 14 پلیس راهور تهران بزرگ در موقعیت حاضر و ضمن ایمن سازی محل نسبت به روان سازی ترافیک اقدام نمودند. 
وی ضمن تشکر از همکاری خوب رانندگان با تیم های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در محل حوادث ، از رانندگان خواست در هنگام اعلام وضعیت ترافیکی در یک نقطه از شهر و یا دیدن حادثه ای در سطح معابر ضمن تسریع در حرکت و تردد سریع تر از توقف و نگاه کردن به تصادف و یا هر اتفاق دیگر خودداری کرده تا عوامل امدادی و پلیس بتوانند به موقع به ماموریت خود رسیده و نسبت به روان سازی ترافیک اقدام نمایند

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه