اخبار داغ

استاندار تهران:

رشد و ارتقای پیشرفت کشور مرهون تلاش، همفکری و اتحاد ملت است

رشد و ارتقای پیشرفت کشور مرهون تلاش، همفکری و اتحاد ملت است
استاندار تهران با بیان اینکه امروز ۴۵ سالگی انقلاب را پشت سر می‌گذاریم، گفت: به مناسبت دهه فجر از شهدای عزیزی تجلیل کردیم که با ایثار خون و جانشان برای میهن و ادای دین به پیشرفت کشور و دفاع از خاک ملت بزرگ جانشان را فدا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از استانداری تهران، علیرضا فخاری عصر پنجشنبه در هجدهمین آیین ملی بزرگداشت، عطرافشانی مزار شهدای ادیان توحیدی اظهار کرد: بطور قطع آنچه که دشمن در تلاش است بین اقوام ایرانی اختلاف ایجاد و مانع یکپارچگی ملت شود.

به گفته وی، آنها می‌خواهند ملت ما را به سمتی ببرند که اتحاد نداشته باشند ولی ملت ایران نه امروز بلکه در طول تاریخ ثابت کرده که متحد و منسجم، هدف دار برای تقویت ریشه‌های اتحاد و رسیدن به قله اوج در کنار هم خواهند بود.

استاندار تهران اضافه کرد: تردیدی نیست امروز ما در کشور نگاه اقلیت و اکثریت نداریم بلکه یک امت واحد هستیم و باید ایران عزیز را بسازیم و آن را به نقطه اوج برسانیم.

فخاری سپس روز مبعث را تبریک گفت و ادامه داد: این روز عزیز نوید بخش توفیق بزرگی برای همه ملت‌ها، امت‌ها از پیروان ادیان و همه ادیان توحیدی است.

وی یادآور شد: آنچه که ما امروز شاهدیم به یمن و برکت این روزهای خوب، توفیقاتی است که نصیب ملت ایران خواهد شد ضمن اینکه رشد و ارتقای سطح پیشرفت کشور مرهون تلاش و همفکری و اتحاد ملت است.

فخاری تاکید کرد: یقین داریم مسلمانان در کنار پیروان سایر ادیان در یک جغرافیای پهناور و متأثر از ظرفیت‌های دانش محور حتما کشور را به یک نقطه‌ای از پیشرفت غیر قابل جبران خواهند رساند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه