خاطره جالب از ورود زن های ژاپنی ورزشگاه
محمدرضا ساکت از مصائب انجام هماهنگیهای لازم برای کسب جواز ورود بانوان ژاپنی به ورزشگاه صحبت میکند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا ساکت که سالها مدیرعامل باشگاه سپاهان بود، در مورد روزی که تیمش در لیگ قهرمانان آسیا با اوراواردز ژاپن مسابقه داشت میگوید: «ژاپنیها یک و نیم ماه قبل از اینکه بازی برگزار شود اسامی هوادارانشان را فرستادند و برای همه آنها ویزای توریست ورزشی گرفتند. ما هم نامهنگاریهای لازم را انجام دادیم تا اینکه به زمان برگزاری مسابقه نزدیک شدیم و ژاپنیها به ایران آمدند. چند روز قبل از بازی یکی از مسئولان استان با من تماس گرفت و گفت که بانوان ژاپنی حق ورود به ورزشگاه را ندارند. این موضوع به گوش نماینده AFC رسید و گفت که اگر بانوان ژاپنی را به ورزشگاه راه ندهید، اجازه نمیدهم بازی برگزار شود و تمام خسارتهای سفر ژاپنیها به اصفهان را از باشگاه سپاهان میگیریم.»
, شبکه اطلاع رسانی دانا, AFC , .»,ساکت ادامه میدهد: «روز بازی رسید و ما هماهنگ کردیم که بانوان ژاپنی وارد ورزشگاه شوند. یک ساعت و نیم مانده به شروع بازی، همان مسئول استان اصفهان با من تماس گرفت و گفت بانوان را به ورزشگاه راه ندهید. گفتم ما را محروم میکنند و مجبوریم آنها را به ورزشگاه ببریم. گفت دو تا اتوبوس بگیرید، آنها را ببرید اماکن تاریخی اصفهان را ببینند. من هم توضیح دادم که اینها چند روز زودتر آمدهاند و از همه اماکن تاریخی بازدید کردهاند. تازه هدف اصلی آنها از سفر به ایران، دیدن مسابقه بوده نه دیدن اماکن تاریخی. خلاصه با دردسرهای فراوان توانستیم مسئولان را مجاب کنیم که با ورود بانوان ژاپنی به ورزشگاه فولادشهر اصفهان موافقت کنند.»
, .»,انتهای خبر
]
ارسال دیدگاه