اخبار داغ

با ادعای منبع ایتالیایی؛

طارمی تا 2026 به اینترمیلان پیوست؛ مهدی امروز در تست پزشکی افعی‌ها

طارمی تا 2026 به اینترمیلان پیوست؛ مهدی امروز در تست پزشکی افعی‌ها
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با عقد قراردادی 2 ساله به باشگاه اینترمیلان ایتالیا پیوست.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ مهدی طارمی، ستاره خط حمله تیم ملی فوتبال کشورمان با توجه به مدت کوتاه باقی‌مانده تا اتمام قراردادش با باشگاه پورتوی پرتغال و نمایش درخشانی که در ترکیب اژدهایان داشت، با باشگاه اینترمیلان ایتالیا به توافقات نهایی دست یافت و تا سال 2026 به این تیم پیوست.

طارمی بلافاصله پس از پایان فصل جاری اروپا، به جوزه‌په‌مه‌آتزا خواهد رفت تا در سری‌آ بازی کند. مدت قرارداد وی 2 ساله بوده و پیش‌بینی می‌شود او سالانه مبلغی در حدود 200 میلیارد تومان به عنوان دستمزد از سران باشگاه اینترمیلان دریافت کند. او در این تیم با ستاره‌هایی نظیر لائوتارو مارتینز هم‌بازی شده است.

فابریزیو رومانو، مشهورترین خبرنگار نقل و انتقالات فوتبال شب گذشته از قرار تست پزشکی اینتر برای مهدی طارمی خبر داد. این خبرنگار امروز در جدیدترین خبر در این زمینه تاکید کرد که طارمی در پایان هفته جاری به ایتالیا سفر می کند و در تست های پزشکی این باشگاه بزرگ شرکت می کند.

اسپورت مدیاست می نویسد که انتقال ستاره تیم ملی ایران به اینتر در تابستان قطعی است و این بازیکن دستمزد سالیانه 3 میلیون یورو به علاوه پاداش دریافت خواهد کرد و مدت قراردادش 2 ساله و قابل تمدید برای فصل سوم است.

محسن معتمدکیا، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به برخی انتشار برخی مطالب نسبت به مذاکرات مهدی طارمی با برخی مدیر برنامه‌ها درمورد انتقال این بازیکن در جریان حضور تیم ملی در قطر یک توییت به شرح زیر منتشر کرد: «برخلاف برخی مطالب، پیش از نخستین بازی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا قرارداد مهدی طارمی با باشگاه اینترمیلان نهایی شد و مذاکره او با باشگاه ایتالیایی شب قبل از دیدار با قطر صحت ندارد.»

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه