اخبار داغ

با وجود مخالفت خصوصی‌سازی؛

معاون سابق باشگاه و رئیس فدراسیون کاراته؛ اعضای جدید هیأت مدیره پرسپولیس

معاون سابق باشگاه و رئیس فدراسیون کاراته؛ اعضای جدید هیأت مدیره پرسپولیس
با تصمیم وزارت ورزش و جوانان، دو عضو جدید به هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع عمومی سالیانه باشگاه پرسپولیس از ساعت 9 صبح امروز (سه‌شنبه) در محل این باشگاه برگزار شد.

در این جلسه با پیشنهاد وزارت ورزش مقرر شد حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته و ابراهیم شکوری بازیکن پیشین سرخپوشان به عنوان دو عضو جدید به هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه شوند اما با توجه به اینکه انتخاب اعضای هیئت مدیره در دستور جلسه مجمع وجود نداشت، این موضوع با مخالفت سازمان خصوصی‌سازی همراه شد.

به  همین دلیل نماینده سازمان خصوصی‌سازی و نماینده سازمان بورس حاضر به امضای صورت جلسه نشدند و قرار شده جلسه بعدی مجمع با دستور جلسه انتخاب اعضای هیئت مدیره برگزار و سپس طباطبایی و شکوری به‌عنوان دو عضو جدید معرفی شوند.

پیش از این در جلسه هیئت مدیره پرسپولیس با استعفای حسین خبیری موافقت و با استعفای پیمان حدادی مخالفت شده بود.

شروین اسبقیان در حاشیه برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: طبیعی است باشگاه هایی مانند استقلال و پرسپولیس هزینه های زیادی دارند و لازم است که این هزینه ها تامین شود. بخشی از آن با تدابیر هیات مدیره و مدیران عاملی که حضور پیدا می کنند، باید تامین شود و تدابیر لازم را اتخاذ کنند. ما هم در وزارت ورزش حامی هستیم و نظارت هم می‌کنیم که مسائل شان حل و فصل شود.

وی در مورد اینکه در گذشته و در زمان حضور شکوری شاهد خروج ستاره ها از تیم بودیم و آیا انتخاب شکوری با مطالعه بوده است یا خیر، گفت: قطعا با مطالعه بوده و شکوری سال‌ها در پرسپولیس حضور داشته و اگر مواردی هم بوده وزارت ورزش نظارتش را دارد و هرجا که لازم باشد، ورود خواهد کرد.

معاون وزیر ورزش در مورد وضعیت درویش و مدیریت پرسپولیس گفت: هیات مدیره ای که مستقر می‌شود در این باره تصمیم گیری خواهد کرد.

وی در مورد اینکه گفته می شود نفراتی مانند طاهری با وزیر ورزش جلسه داشته است، گفت: من به عنوان معاون قهرمانی الان از شما می شنوم و چنین جلساتی نداشتیم. تصمیم گیری در مورد باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل باشگاه توسط هیات مدیره انجام می شود.

معاون وزیر ورزش در مورد مشکل مالیاتی استقلال و پرسپولیس گفت: در این خصوص بحث شد. بخشی از این مالیات ها را پیگیری کرده اند و کم شده است و دلبری عضو هیات مدیره در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.

اسبقیان در مورد اینکه بخشی از منابع سرخابی ها در AFC بلوکه شده و اقدام شما در این خصوص چیست؟ گفت: این یک حرکت ناجوانمردانه از سوی استکبار جهانی است. ورزش که سیاسی نیست. یک باشگاهی به نام پرسپولیس مقامی کسب می کند و بچه ها زحمت می‌کشند، اما پاداش‌های آنها در اوج ناجوانمردی بلوکه می‌شود. ما دنبال می کنیم و باید دنیا این را بداند که کشور ما مظلومانه مورد تهاجم اسکتبار جهانی قرار می گیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه